Już 25 i 26 marca 2025 roku w Warszawie profesjonaliści PR spotkają się podczas ósmej edycji konferencji PR&Media Days 2025, której hasłem przewodnim będzie „obroni się autentyczność”. Na hasło PRoto otrzymacie 20 proc. rabatu na udział w konferencji!
Jak podkreślają organizatorzy wydarzenia, w erze, w której jesteśmy zalewani informacjami i możemy łatwo wykryć nieszczerość, autentyczność to nie preferencja lecz konieczność.
„Dla profesjonalistów public relations autentyczność jest nie tylko modnym słowem; jest fundamentalną zasadą, która kształtuje relacje między marką a jej odbiorcami. Będąc autentycznymi, przejrzystymi i uczciwymi, organizacje mogą budować zaufanie, ugruntowywać wiarygodność i pielęgnować trwałe relacje” – zwracają uwagę organizatorzy – Rzeczpospolita Konferencje.
Celem konferencji jest pogłębienie wiedzy uczestników na temat budowania wiarygodnych i trwałych relacji z interesariuszami w dynamicznie zmieniającym się środowisku komunikacyjnym, zaprezentowanie im najnowszych trendów i praktyk w zakresie autentycznej komunikacji, a także umożliwienie wymiany doświadczeń z ekspertami i praktykami branży.
Podczas wydarzenia na scenie pojawią się tacy eksperci jak:
- Krzysztof Olszewski, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Play,
- Joanna Klejszmit, pułkownik, rzecznik prasowy Sztabu Generalnego Wojska Polskiego
- Mateusz Witczyński, rzecznik prasowy ORLEN S.A.
- Izabela Tworzydło, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Bank BNP Paribas
- Mih Michalski, Newonce
- Dariusz Tworzydło, ekspert z zakresu zarządzania kryzysowego. Kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
- Mariusz Sokołowski, Doktor nauk humanistycznych, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, inspektor polskiej policji w stanie spoczynku, partner, Prostrategic Communication.
- Anna Olszewska, rzeczniczka i dyrektorka Departamentu Komunikacji, KIR
- Adam Stężewski, Performance Business Marketing Ownera, Agencja Whites
- Karolina Karolczak, executive coach/ trener/ szkoleniowiec/ wykładowczyni akademicka/ forbes top 3 to follow/ profesjonalny mówczyni
- Agnieszka Wrońska, doświadczona specjalistka PR i strategii komunikacji
- Jarosław Bańda, wiceprezes i współwłaściciel, Lighthouse
- Martyna Petrus, PR Specialist w Antal oraz PR & Project Manager BigUp Tour, ERNEST i 4the20s
- Katarzyna Nowakowska, kierownik zespołu ds. komunikacji z mediami w WUP Warszawa
- dr Maksymilian Pawłowski, kierownik komunikacji korporacyjnej, DPD Polska
- Katarzyna Furman, Komunikacja, media, social media, język mediów, fake newsy i dezinformacja, BNI Polska
- Bartosz Dembiński, PR-owiec, trener i wykładowca, właściciel, Bartosz Dembiński PR•Komunikacja
- Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
- Anna Kula, ESG, PR, Kula PR
- Justyna Wydra, rzeczniczka prasowa Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki
- Marta Bruczuk-Figiel, PR Manager, Corporate Communication, NBS Communications
- Iwona Prószyńska, PR/ cyberbezpieczeństwo / cybersecurity, NASK
Konferencja odbędzie się 25 i 26 marca 2025 roku w Warszawie (w Muzeum Gazowni Warszawskiej, ul. Seweryna Krzyżanowskiego 7).
Szczegółowe informacje oraz zapisy na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
>>> Na hasło PRoto otrzymacie 20 proc. rabatu na udział w konferencji!