Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego opublikowała zapytania ofertowe na zrealizowanie dwóch kampanii informacyjno-promocyjnych: „Rzuć mięsem, na zdrowie!” oraz „Po pierwsze klient”.
Kampania „Rzuć mięsem, na zdrowie!” dotyczyć będzie polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego. Wybrana firma ma zająć się m.in. przeprowadzeniem działań, które wpłyną na wzrost spożycia i sprzedaży polskiej wieprzowiny i drobiu, przez zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów na temat jej jakości i zalet. Dodatkowo prowadzone mają być również działania mające na celu zabezpieczenie branży przed kryzysami wizerunkowymi oraz kreowanie pozytywnego wizerunku hodowców i przetwórców wieprzowiny i drobiu.
Wybrana firma będzie odpowiadać m.in. za emisję spotów i reklam w mediach społecznościowych, zamieszczenie dziesięciu artykułów sponsorowanych na portalach o tematyce kulinarnej, kobiecej i parentingowej, współpracę z influencerami oraz produkcję spotów.
Kampania „Po pierwsze klient” dotyczyć będzie z kolei produktów wytworzonych w krajowym systemie jakości QAFP sprzedawanych w sklepach własnych uczestników sytemu. Celem kampanii będzie m.in. promocja produktów ekologicznych i certyfikowanych w ramach systemów jakości, promocja zdrowego odżywiania opartego na zbilansowanej diecie, zawierającej produkty mięsne oraz edukacja konsumentów i profesjonalistów.
W ramach współpracy wybrana firma będzie odpowiadać za branding 448 sklepów mięsnych eksponujący produkty wyprodukowane w systemie jakości QAFP, przeprowadzenie konkursu, szkoleń dla personelu sklepów oraz za przeprowadzenie degustacji. Kampania obejmie również działania w mediach społecznościowych, m.in. posty na Facebooku oraz Instagramie.
W przypadku obu zapytań oferty można składać do 16 czerwca 2023 roku do godziny 10:00.
Szczegóły dostępne są na stronie. (bs)