Promocja na billboardach

dodano: 
20.02.2008
komentarzy: 
0

Znów w mediach lokalnych zrobiło się głośno o promocji miast i regionów. Echo Dnia Kielce informuje o nowej strategii Świętokrzyskiego, a Gazeta Wyborcza Lublin o pomyśle na popularyzację Lublina. Pomysłodawcy obu kampanii obiecują zmasowany atak billbordowy w całej Polsce.

Świętokrzyskie szykuje kolejną debatę samorządowców i przedstawicieli sektora turystycznego na temat tego, jak najlepiej promować turystykę swojego regionu, pisze Jarosław Panek z Echa Dnia. Pierwsza debata, która „była bardzo ożywiona” pokazała, że „priorytetowe produkty turystyczne kampanii” to agro-turystyka, turystyka kulturowa, pielgrzymkowa, uzdrowiskowa, „biznesowa oparta przede wszystkim na Targach Kielce” oraz turystyka edukacyjna, czytamy w artykule.

Również na wyprawy po edukację stawia Lublin, pisze Marcin Bielesz, z Gazety. W zbliżającej się kampanii promocyjnej miasto chce pokazać się jako ośrodek akademicki, „promując zalety studenckiego Lublina”, pisze autor. Sposobem na sukces kampanii mają być emocje. „Postawimy na emocje, zadziałamy na podświadomość”, tłumaczy Gazecie szef miejskiego marketingu Michał Krawczyk.

Oba projekty reklamowane będą na billboardach w całej Polsce. Przedstawiciele Lublina zapowiedzieli już, że promocja ich miasta rusza od kwietnia. (ał)

Źródło:

Echo Miasta Kieleckie, Jarosław Panek, Billboardy, spoty i centra informacji, 19.01.08,s. 14 Gazeta Wyborcza Lublin, Marcin Bielesz, Szykują magnes na studentów, 19.02.08, s. 5
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin