piątek, 6 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościRaport IMM: Gazeta Wyborcza najbardziej opiniotwórczym medium w listopadzie

Raport IMM: Gazeta Wyborcza najbardziej opiniotwórczym medium w listopadzie

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w listopadzie 2018 roku pierwsze miejsce zajął dziennik Gazeta Wyborcza – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Onet.pl oraz Wirtualna Polska. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję zawdzięcza szerokiemu oddźwiękowi w mediach publikacji na temat afery KNF.

IMM Najbardziej opiniotwórcze media listopad 2018

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik Gazeta Wyborcza, wyprzedzając Rzeczpospolitą i Super Express.

IMM Najbardziej opiniotwórcze media listopad 2018

Najczęściej cytowanym tygodnikiem był „Do Rzeczy”. Drugie miejsce na podium zajął „Wprost”, a trzecie – „Newsweek”.

IMM Najbardziej opiniotwórcze media listopad 2018

„Press” znalazł się na pierwszym miejscu wśród miesięczników. Drugie i trzecie miejsca należą kolejno do miesięczników „Forbes” oraz „Twój Styl”.

IMM Najbardziej opiniotwórcze media listopad 2018

Telewizja

TVN24 zajęło pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN oraz TVPinfo.

IMM Najbardziej opiniotwórcze media listopad 2018

Radio

RMF FM zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz PR1.

IMM Najbardziej opiniotwórcze media listopad 2018

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejne pozycje zajęły Wirtualna Polska oraz wPolityce.pl.

IMM Najbardziej opiniotwórcze media listopad 2018

Media ekonomiczne

Dziennik Gazeta Prawna znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce.

IMM Najbardziej opiniotwórcze media listopad 2018

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasowało się Radio Gdańsk.

IMM Najbardziej opiniotwórcze media listopad 2018

Autor: Magdalena Tokaj, Instytut Monitorowania Mediów

O badaniu:

Badanie przeprowadzono na podstawie 34 874 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 30 listopada 2018 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 35 258 razy (28 021  w portalach internetowych, 3 509 w prasie, 2 689 w telewizji i 1 039 w radio). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj