środa, 16 października, 2024
Strona głównaAktualnościReklamy w samochodzie? Ford opatentował rozwiązanie

Reklamy w samochodzie? Ford opatentował rozwiązanie

Ford opatentował reklamy pop-up wyświetlane na ekranach deski rozdzielczej – opisuje moto.rp.pl. Jak czytamy, koncerny motoryzacyjne intensywnie pracują nad wprowadzeniem reklam do systemów multimedialnych.

Ford opatentował opatentował system wyświetlania reklam pop-up na ekranach multimedialnych pod nazwą „billboard interface for vehicle displays” – podaje źródło. Jak opisuje, ze specyfikacji rozwiązania wynika, że wyświetlane reklamy będą powieleniem tego, co kierowca spotka po drodze i mają mieć opcję dopasowywania się do mijanych obiektów. Czytamy, że system będzie wykorzystywać kamery zamontowane na zewnątrz samochodu, które będą sczytywać obraz z billboardów i powielać go na wewnętrznych wyświetlaczach aut. Ponadto po wyświetlaniu na ekranie multimediów i kliknięciu w dany komunikat, użytkownik automatycznie zostanie przeniesiony na stronę internetową firmy lub uruchomiona zostanie nawigacja do danego celu – opisuje moto.rp.pl. Co więcej, ma być możliwe składanie zamówień np. w restauracji. Źródło podaje, że Ford zakłada że reklamy będą wyświetlane jedynie na dodatkowych ekranach zamontowanych w zasięgu wzroku pasażerów.

Dalej czytamy także, że Ford nie jest jedyną marką, która dostrzega potencjał reklam pop-up. W Czechach podobne rozwiązanie testuje Skoda – przypomina źródło. Dowiadujemy się, że spersonalizowane komunikaty reklamowe są wyświetlane na ekranie centralnym i dotyczą m.in. restauracji, hoteli, sklepów i innych obiektów, które znajdują się w pobliżu pojazdu. Czytamy też, że marka informowała, że reklamy doryczyć będą także np. zakupu opon przed okresem jesienno-zimowym. Źródło podaje też, że akcja ma zostać rozszerzona na inne kraje. Co więcej, nie wiadomo, czy reklamy będzie można wyłączyć, czy będzie to płatna opcja. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj