czwartek, 14 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościRuszyła kolejna odsłona akcji organizowanej przez twórców kampanii „Wylecz raka piersi HER2+”...

Ruszyła kolejna odsłona akcji organizowanej przez twórców kampanii „Wylecz raka piersi HER2+” i H&M

Wraz z początkiem października 2024 roku ruszyła druga odsłona akcji „Przymierz się do samobadania”, która ma na celu zwiększanie świadomości na temat profilaktyki raka piersi wśród Polek. W tegorocznej edycji ponownie łączą siły organizatorzy kampanii „Wylecz raka piersi HER2+” oraz sieć sklepów H&M.

Wspólne działania skierowane są do kobiet w każdym wieku i maja na celu zachęcenie ich do badań profilaktycznych oraz regularnego wykonywania samobadania piersi w celu wczesnego wykrycia wszelkich zmian.

„Cieszymy się, że po raz drugi ruszamy z akcją edukacyjną »Przymierz się do samobadania« we współpracy z marką H&M. Dzięki poprzedniej edycji kampanii temat profilaktyki stał się bardziej obecny w świadomości społecznej, jednak wciąż mamy wiele do zrobienia. Kontynuujemy działania, by dalej edukować i motywować kobiety do dbania o swoje zdrowie. Naszym celem jest zachęcenie Polek do wykonywania samobadania piersi każdego miesiąca, zwiększenie faktycznej zgłaszalności do lekarzy i efektywności działań profilaktycznych. Nie bójcie się badań! Większość wykrytych zmian (80 proc.) to zmiany łagodne a wcześnie wykryte – mogą być wyleczalne” – apeluje Magdalena Kardynał, prezeska Fundacji OmeaLife – Rak piersi nie ogranicza.

W ramach kampanii we wszystkich sklepach stacjonarnych H&M w Polsce w przymierzalniach damskich i dziecięcych zostały umieszczone naklejki z kodem QR kierujące do instruktażu samobadania piersi.

W celu zapoznania się z materiałami wystarczy zeskanować kod QR z naklejki zlokalizowanej na lustrze. Odsyła on do strony internetowej, na której dostępny jest pełen instruktaż, w jaki sposób krok po kroku wykonać samobadanie piersi, oraz informacje na temat badań przesiewowych.

Ponadto sieć sklepów zdecydowała się również na promowanie przekazu związanego z profilaktyką raka piersi wśród użytkowniczek programu lojalnościowego Hello H&M Member. „W ten sposób możemy zwiększyć zasięg, potencjalnie docierając do milionów naszych klientek. Zgodnie z hasłem kampanii »Przymierz się do samobadania«, warto znaleźć czas nie tylko na wybór nowej garderoby, ale przede wszystkim na troskę o siebie” – przekazała Daria Kaczmarek z działu komunikacji H&M Polska.

W ramach akcji przygotowano także spot zawierający instruktaż samobadania piersi, który dostępny jest na kanale Wiedza Pacjenta na YouTubie.

Ponadto organizatorzy zdecydowali się również na wyświetlanie spotu w wybranych kinach studyjnych.

Kampania „Przymierz się do samobadania” będzie trwała przez cały październik, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Za kwestie merytoryczne akcji odpowiadają organizatorzy kampanii „Wylecz raka piersi HER2+”: Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej, Fundacja OmeaLife – Rak piersi nie ogranicza, Federacja Stowarzyszeń Amazonki, Rak’n’Roll oraz Ruch Onkologiczny PARS (Polskie Amazonki Ruch Społeczny), a także partner merytoryczny Kampanii – Roche Polska.

Za koordynację działań i komunikację odpowiada agencja Good One PR. (kn)

Zdjęcie główne: zrzut ekranu youtube.com/wiedzapacjenta

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj