W październiku 2025 roku Sebastian Grochala poinformował o rozstaniu z Kulczyk Foundation i powrocie do LS Airport Services. W spółce lotniczej objął stanowisko Managera ds. komunikacji i marketingu oraz rzecznika prasowego.
Z branżą komunikacji, PR oraz marketingu Grochala związany jest od ponad dekady. Do Kulczyk Foundation dołączył z początkiem stycznia 2025 roku na stanowisko Head of Marketing & PR.
Wcześniej jako Manager ds. Marketingu i Komunikacji oraz rzecznik prasowy w Klinikach Neuroradiochirurgii odpowiadał za całość działań public relations, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, działania marketingowe spółki oraz placówek zarządzanych przez Kliniki Neuroradiochirurgii: Radomskiego Centrum Onkologii, Centrum Gamma Knife w Warszawie, Szpitala Specjalistycznego w Brzezinach oraz Radomskiego Centrum Rodziny. W latach 2020-2023 był z kolei dyrektorem ds. marketingu i komunikacji Polskiej Grupy Farmaceutycznej.
Poprzednio, od 2018 roku, był związany ze spółkami LS Airport Services oraz LS Technics, gdzie odpowiadał za marketing oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. W latach 2010-2018 pełnił z kolei funkcję rzecznika prasowego i kierownika zespołu ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Łodzi.
Grochala jest laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu roku 2020/2021 w kategoriach: Best COVID Marketing Response oraz dla najlepszego zespołu marketingu. Należy do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Jest wykładowcą na dziennikarstwie i komunikacji w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Ukończył filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim oraz studiów PR i strategiczne komunikowanie w Firmach na SGH w Warszawie. (mb)


