środa, 19 marca, 2025
Strona głównaAktualnościSpin Communications dla Colgate Total 12...

Spin Communications dla Colgate Total 12…

Spin Communications przygotowała niekonwencjonalną kampanię PR dla nowej linii past Colgate Total 12. Jej celem jest prezentacja past Colgate i edukacja na temat 12 problemów związanych z higieną jamy ustnej, o których można przeczytać na stronie internetowej www.colgatetotal.pl. Dodatkowo na stronie zamieszczono porady stomatologa, podstawowe zasady pielęgnacji zębów i dziąseł oraz raport z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Colgate-Palmolive Poland. Nowe pasty do zębów prezentuje też film umieszczony na stronie: “12 problemów – decydujące starcie”. Zaproszenie do obejrzenia filmu i odwiedzenia strony internetowej dziennikarze otrzymali w postaci specjalnego e-maila – teasera. Agencja Spin Communications istnieje na rynku od 1996 roku. Jest częścią grupy NoS/BBDO Polska. Do grona jej klientów należą takie firmy jak: Colgate-Palmolive Poland, Dr Oetker, GMAC Bank, Hexus Capital Managment, Janssen-Cilag, Provident Polska.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj