Spin Communications przygotowała niekonwencjonalną kampanię PR dla nowej linii past Colgate Total 12. Jej celem jest prezentacja past Colgate i edukacja na temat 12 problemów związanych z higieną jamy ustnej, o których można przeczytać na stronie internetowej www.colgatetotal.pl. Dodatkowo na stronie zamieszczono porady stomatologa, podstawowe zasady pielęgnacji zębów i dziąseł oraz raport z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Colgate-Palmolive Poland. Nowe pasty do zębów prezentuje też film umieszczony na stronie: “12 problemów – decydujące starcie”. Zaproszenie do obejrzenia filmu i odwiedzenia strony internetowej dziennikarze otrzymali w postaci specjalnego e-maila – teasera. Agencja Spin Communications istnieje na rynku od 1996 roku. Jest częścią grupy NoS/BBDO Polska. Do grona jej klientów należą takie firmy jak: Colgate-Palmolive Poland, Dr Oetker, GMAC Bank, Hexus Capital Managment, Janssen-Cilag, Provident Polska.