Średnie i duże

dodano: 
17.08.2006
komentarzy: 
0

Portal Trylon SMR opublikował raport przygotowany przez brytyjskie Public Relations Consultants Association. Jest on poświęcony różnicom w zarządzaniu dużymi i średnimi firmami PR. Raport powstał na podstawie badania, którego głównym celem było wykazanie różnic w strukturze organizacyjnej średnich i dużych agencji PR.
Autorzy badania skupili się na kwestiach podejścia firmy do klienta, umiejętności współpracy z nim i odpowiedzi na jego rzeczywiste potrzeby. Wyniki wykazały, że duże firmy są przede wszystkim przeciążone biurokracją, a przez to ich pracownicy wolniej podejmują decyzje (każda musi zyskać akceptację szeregu zwierzchników). Średnie agencje są wolne od tego rodzaju problemów, dlatego proponowane przez nie rozwiązania są często bardziej nowatorskie, twórcze i „świeże”. Kłopoty średnich firm wynikają najczęściej z tego, że nad projektem pracuje kilka osób, a każda z nich odpowiada za jego oddzielną część. Jest to niebezpieczne w momencie, gdy ktoś odchodzi z pracy, a następca zaczyna wszystko od początku, bez płynnego, niezauważalnego dla klienta, przejścia.

Źródło:

www.trylonsmr.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin