piątek, 21 marca, 2025

Stwórz Brief

W najnowszym wydaniu miesięcznika Press przeczytamy o tym, jak napisać brief dla agencji PR. „Nawet najlepsza agencja public relations nie przygotuje dobrej oferty dla klienta, który w zamówieniu nie przekazał ważnych informacji na swój temat” – pisze Monika Polewska. Autorka radzi, aby w ofercie przedstawić bieżącą sytuację firmy: zakres i zasięg działania, oferowane usługi, informację o porażkach i sukcesach, które mogły wywrzeć zły wpływ na wizerunek firmy. Ważne są również plany marketingowe firmy. Problemem na linii klient-agencja PR mogą być niedomówienia dotyczące planowanego budżetu. „Gdyby świetna pod względem kreatywnym agencja PR znała budżet od początku, potrafiłaby przygotować atrakcyjniejszą ofertę w obrębie założonych przez klienta środków finansowych. Zyskałyby obie strony: klient miałby dobry projekt, a agencja nie traciłaby czasu na wymyślanie czegoś, na co klienta nie stać” – pisze Press. W dziale „Warsztat Public Relations” gazeta podaje przykładowy, „prawie idealny” brief.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj