.

 

Szef 24/7Communication jurorem w konkursie SABRE

dodano: 
23.01.2019
komentarzy: 
0

Dirk Aarts, Managing Partner w 24/7Communication, został zaproszony do grona jury w tegorocznej edycji konkursu SABRE Awards, który organizuje portal Holmes Report. „Zaproszenie mnie do jury tego prestiżowego wydarzenia pokazuje, że Polska zyskuje na międzynarodowym rynku PR” – komentuje szef polskiej agencji. Aarts będzie oceniał zgłoszone działania public relations z regionu EMEA. Projekty można przysyłać do 28 stycznia 2019 roku – wygrani zostaną ogłoszeni na gali w maju.

Polskie firmy wielokrotnie były nagradzane w konkursie SABRE. W przeszłości statuetki otrzymywały m.in. Garden of Words, d*fusion communication, Hill+Knowlton Strategies czy FleishmanHillard.

Sam Aarts ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marką, komunikacji marketingowej i public relations. Od 1994 do 2003 roku był marketingowcem sieci restauracji należącej do PepsiCo i koncernu piwowarskiego Palm Breweries. Do 24/7PR (obecnie 24/7Communication) dołączył w 2003 roku na stanowisko partnera współzarządzającego agencją. W listopadzie 2018 roku, gdy Dorota Zmarzlak, jej założycielka, została wójtem Izabelina, oficjalnie przejął opiekę nad funkcjonowaniem agencji. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin