2 lutego 2025 roku Totalizator Sportowy ogłosił przetarg na świadczenie usług z zakresu influencer marketingu na potrzeby produktów i marek firmy.
Do zadań wybranej agencji będzie należało m.in. opracowywanie kampanii z udziałem twórców internetowych zgodnie z zapotrzebowaniem firmy, opracowanie strategii pozyskiwania ledadów przy użyciu influencer marketingu i jej wdrożenia, opracowanie koncepcji rozwoju profilów marki LOTTO w wybranych serwisach społecznościowych z udziałem twórców internetowych, research influencerów, w tym dobór świadczeń i weryfikacja ich potencjału, przygotowanie harmonogramu i realizacja zaplanowanych działań czy realizacja materiałów audiowizualnych z udziałem twórców na potrzeby komunikacji w kanałach firmy i zewnętrznych wraz z propozycją treści.
Wykonawca powinien m.in. przedstawić wykaz osób, którzy mają udokumentowane doświadczenie przy realizacji co najmniej dwóch usług w zakresie prowadzenia kampanii marketingowej z udziałem influencerów, w tym osób na stanowiskach Account Directora oraz Senior Account Managera lub pełniących podobne funkcje.
Oferty można składać do 26 lutego 2025 roku do godziny 12:00 na stronie.
Wymagane wadium wynosi 10 tys. zł. (ao)