niedziela, 18 maja, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościPlusssz został partnerem generalnym L’Etape Poland by Tour de France

Plusssz został partnerem generalnym L’Etape Poland by Tour de France

W maju 2025 roku marka suplementów diety Plusssz przekazała, że została partnerem generalnym organizowanego po raz pierwszy w Polsce wydarzenia – L’Etape Poland by Tour de France. Obecność firmy na wyścigach kolarskich ma być wyrazem jej zaangażowania w największe światowe eventy sportowe, a także w promocję aktywnego stylu życia, budowanie kolarskiej społeczności oraz wsparcie dla wszystkich, którzy cenią energię, regenerację i codzienne dbanie o zdrowie.

Otwarcie wydarzenia ma odbyć się 9 maja 2025 roku, wraz z uroczystym startem L’Etape Village – miasteczka kolarskiego, w którym Plusssz pełni funkcję partnera generalnego. Kulminacyjnym punktem jest natomiast rozpoczęcie wyścigów 11 maja 2025 roku, kiedy to uczestnicy L’Étape Poland by Tour de France presented by Plusssz od wczesnych godzin porannych będą pokonywać główne trasy – 45 km i 75 km.

Marka dodatkowo będzie także partnerem górskiej premii, której zwycięzcy zostaną obdarowani słynnymi koszulkami w czerwone grochy – takimi, jakie otrzymują zawodowi kolarze podczas Tour de France. Ponadto, w rywalizacji L’Étape Poland by Tour de France presented by Plusssz będą uczestniczyć także pracownicy firmy – Maja Makowska i Jakub Stekla. Plusssz Team od 2020 roku regularnie bierze bowiem udział w wyścigach kolarskich Tour de Pologne Amatorów.

„Partnerstwo z największym wydarzeniem kolarskim i jednym z największych wydarzeń sportowych na świecie – legendarnym L’Etape Poland by Tour de France – wpisuje się idealnie w strategię marki Plusssz, która od lat łączy innowacyjność swoich produktów z ideą sportowego stylu życia i przekraczania własnych granic. Celem marki jest wspieranie najwyższej klasy wydarzeń sportowych i motywowanie do sięgania po więcej” – komentuje Katarzyna Sikorska, dyrektorka marketingu firmy BU Polski Lek, do której należy Plusssz.

W ramach partnerstwa marka przygotowała również limitowaną edycję puszek Plusssz B Complex Drink ze specjalną szatą graficzną inspirowaną wyścigiem. Napój w nowych opakowaniach ma być dostępny w ograniczonej ilości podczas trwania wyścigów. Na uczestników wydarzenia będzie też czekać specjalnie zaprojektowana strefa, w której znajdą się trenażery, refleksomierz do testów refleksu i szybkości reakcji, strefa rolowania z profesjonalnym instruktażem dbania o mięśnie, trampolina, fotobox z wizerunkiem ambasadorów marki Wilfredo Leona i Oli Mirosław oraz strefa chillu.

(ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj