środa, 9 października, 2024
Strona głównaAktualnościWłaściciel marek Oxford i Top2000 klientem OBTK

Właściciel marek Oxford i Top2000 klientem OBTK

Hamelin Polska – właściciel marek zeszytów i przyborów szkolnych Oxford i Top2000 – w lutym 2022 roku rozpoczął współpracę z On Board Think Kong.

Agencja odpowiada za prowadzenie komunikacji obu marek w mediach społecznościowych. Do zadań OBTK należą też działania reklamowe na Facebooku, Instagramie i TikToku. Agencja zajmuje się także współpracą z influencerami i mediami.

OBTK powierzono przygotowanie i wprowadzenie strategii promocji Oxford i Top2000 wśród głównych grup odbiorców produktów obu marek: młodzieży szkolnej, studentów i rodziców dzieci w wieku szkolnym. Z ramienia agencji działania dla tego klienta prowadzi zespół social media.

Współpraca jest wynikiem konkursu ofert, a umowa została podpisana na rok. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj