czwartek, 3 października, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryWojtek Walczak jako Chef Strategy Officer w agencji Przestrzeń

Wojtek Walczak jako Chef Strategy Officer w agencji Przestrzeń

Wraz z początkiem września 2024 roku agencja Przestrzeń poinformowała, że do zespołu, jako Chef Strategy Officer, dołączył Wojtek Walczak. Zastąpił on na tym stanowisku Igora Zajdę, współzałożyciela agencji.

Nowy Chef Strategy Officer zajmie się nie tylko prowadzeniem działu strategii, lecz także rozwojem strategicznej oferty agencji. Walczak będzie odpowiedzialny również za projekty strategiczne, działania new business, a także nadzór i łączenie kompetencji strategicznych w ramach całej grupy Przestrzeń (agencji digitalowej Polot, agencji mediowej Rozgłos oraz studia brandingowego Wyraz).

Walczak w branży reklamowej jest obecny od ponad 20 lat. Obecnie specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji marki. Od 2019 roku jako Chief Strategy Officer związany był z agencją Plej, gdzie współtworzył komunikację dla takich marek jak PLAY, Energizer, Heineken, Allegro, Health Labs Care, Atlantic i Radio 357. Wcześniej pracował m.in. jako strateg w PZL czy partner agencji strategicznej Melting Pot, gdzie w latach 2012-2019 zajmował się realizacją projektów m.in. dla marek Winiary, Electrolux, Aviva czy BZ WBK.

Walczak wykładał również strategie komunikacji marki w ramach kursu Professional Image na Uniwersytecie SWPS. Ponadto jest wielokrotnym jurorem Effie, a także laureatem Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, Innovation, KTR i konkursu Kreatura. Od 2023 roku współprowadzi też, razem z Tomaszem Domańskim, podcast „Kanał Strategiczny”, w którym porusza tematy związane z marketingiem, reklamą, markami i komunikacją. Walczak ukończył marketing i zarządzanie na SGH w Warszawie. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj