niedziela, 13 października, 2024
Strona głównaAktualnościZnamy Jury Effie Awards Poland 2022

Znamy Jury Effie Awards Poland 2022

Pracami jurorów Effie Awards 2022 pokieruje Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBanku. W tegorocznym Jury znalazło się ponad 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy.

Do 11 lipca 2022 roku można zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu przez stronę.

„To dla mnie ogromna przyjemność, że mogę stanąć na czele Jury tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland. Czuję się wyróżniony tym bardziej, że jestem dopiero drugim przedstawicielem banku w tej roli w całej historii polskiej edycji. Banki jako dostawcy coraz bardziej wystandaryzowanych usług finansowych od lat stawiają na marketing i efektywną komunikację. Nasza aktywność w tej dziedzinie z roku na rok rośnie. Dla mnie osobiście będzie to szansa, aby bliżej zapoznać się z rynkowymi trendami skutecznej komunikacji marketingowej także poza branżą bankową” – mówi Cezary Stypułkowski. „2021 był rokiem powrotu do nowej postcovidowej normalności. Digitalizacja naszego codziennego życia postępuje w szybkim tempie, praca zdalna zagościła na stałe w wielu firmach, sukcesywnie rośnie rynek e-zakupów. Klienci bardzo intensywnie konsumują media, zwłaszcza online. To wszystko do pewnego stopnia sprzyjało marketerom, ale też konkurencja na rynku zaostrzyła się praktycznie w każdym segmencie. Spodziewam się zatem bardzo ciekawych, kreatywnych i – przede wszystkim – efektywnych kampanii w tegorocznej edycji Effie Awards Poland” – przekazuje prezes zarządu mBanku. Cezary Stypułkowski poza funkcją przewodniczącego Jury, będzie także kierował obradami Grupy XI oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.

Jak dodaje Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, współpraca z mBankiem jest dla organizatorów konkursu ważna z kilku powodów: „Przede wszystkim przedstawiciele marki mBank od wielu lat mają swój bezcenny wkład w dialog branżowy, prace nad Białą Księgą, a wreszcie nad projektem badań jednoźródłowych. Z perspektywy organizatora Effie Awards, które od dawna jest projektem daleko wykraczającym poza zmagania konkursowe, ważne jest budowanie relacji z partnerami wyznaczającymi kierunki na rynku komunikacji marketingowej. Dzięki temu, poprzez projekt Effie dajemy branży narzędzie edukacyjne, platformę wymiany doświadczeń, ścierania się poglądów i wyznaczania standardów marketingu. Niezmiernie cieszę się, że do grona przewodniczących dołączyła tak doświadczona i znamienita postać”.

W tym roku 30 kategorii konkursowych podzielono na 12 grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie. W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni branżowi eksperci. Wyboru składu jury dokonano spośród ok. 300 kandydatur – Komitet Organizacyjny wybrał ich przez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji.

Poszczególnym grupom przewodniczą:

GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
Piotr Chęcielewski, Marketing Director Beverages, Hortex

GRUPA II: Medicines & Supplements, Silver, Beauty & Care
Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division Polska i Kraje Bałtyckie, L’Oreal

GRUPA III: Gaming & Esport, Culture & Entertainment, Young Audience
Jakub Kossut, CEO, MediaCom

GRUPA IV: B2B, Finance, Service
Jerzy Hołub, CMO, Mastercard

GRUPA V: Consumer Goods, Green Solutions, Mobility
Michał Kazimierczak, Strategy Director & Partner, Grupa Heart&Brain

GRUPA VI: COMMERCE, RETAIL
Katarzyna Piwowarczyk, Marketing Director, IKEA

GRUPA VII: LAUNCH/RELAUNCH, LONG TERM
Jacek Bielarz, Marketing Director Food, Grupa Maspex

GRUPA VIII: PR & EMPLOYER BRANDING, PARTNERSHIP, SMART BUDGET
Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający, K2 Create

GRUPA IX: ESG INFLUENCE, EQUALITY, NON-PROFIT&PUBLIC SERVICE
Dorota Natalia Haller, Marketing, Communications and E-commerce Director (CMO), Huawei Consumer Business Group

GRUPA X: BRAND EXPERIENCE, BRANDED CONTENT, SOCIAL MEDIA DRIVEN
Adam Nowakowski, Creative Agency Partner, Meta

GRUPA XI: MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS
Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, mBank

GRUPA XII: REACT & DEFEND
Agnieszka Gozdek, Strategy Director & Partner, 180heartbeats Jung v. Matt

PRoto.pl jest patronem medialnym Effie Awards 2022.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj