Cykle
Podsumowania 2021 i trendy 2022
„Niedobór pracowników spowoduje po stronie klientów wzrost zainteresowania automatyzacją procesów, robotyką i AI”...
„Bez właściwego osadzenia działań z influencerami w przepisach rynek nie będzie w stanie dopasować się do oczekiwań konsumentów oraz reklamodawców”...
Eksperci wskazują, co mogą zrobić pracodawcy, by zadbać o swój wizerunek...
Znów będzie musiała mierzyć się z wyzwaniami...
Mogą pojawić się regulacje dotyczące przechowywania danych czy sponsorowanych postów...
„Rok 2021 przyniósł sporo zmian w zakresie identyfikacji wizualnej wielu firm i organizacji, choć tak naprawdę obyło się bez większych uniesień i przyspieszonego bicia serca” – pisze Krzysztof Koczorowski...
„Wielka Rezygnacja, czyli wywołana pandemią fala wypalenia zawodowego i odejść z pracy, rzuca firmom nowe wyzwanie”...
„Ten rok pokaże, że uwzględnienie kwestii ESG w strategii biznesowej nie jest chwilowym trendem..."
Nieautentyczność w przekazach marek, bierność czy dezinformacja – między innymi o takich przyczynach mówią eksperci...
Organizatorzy akcji wykorzystają potencjał mediów społecznościowych...