Media Trendy ze składem jurorskim
Obrady tegorocznej edycji konkursu Media Trendy prowadzić będą przewodniczący trzech niezależnych grup: Ewa Góralska, managing director PanMedia Western, Natalia Hatalska, autorka bloga i chief inspiration officer Universal McCann oraz Witold Jaworski, członek zarządu PZU i PZU Życie. Głównym przewodniczącym została Anna Lubowska, MEC chairman, CEE, Russia and CIS.
W składzie jurorskim znaleźli się przedstawiciele: domów mediowych, mediów, agencji kreatywnych i interaktywnych, niezależni eksperci oraz klienci. „Chcemy mieć absolutną pewność, że nasz konkurs nagradza najlepsze, najbardziej innowacyjne i kreatywne pomysły mediowe i komunikacyjne. Tylko jury złożone z kreatywnych, inteligentnych, otwartych ludzi, którzy reprezentują różne dziedziny marketingu i reklamy, którzy mają różne doświadczenia zawodowe i którzy patrzą na marketing, media i reklamę z różnych perspektyw, jest w stanie wybrać »creme de la creme« projektów z ostatniego roku” – powiedział Rafał Ciszewski ze Starcomu, członek komitetu organizacyjnego Media Trendów oraz członek zarządu SAR.
Głosowanie przebiega w dwóch etapach: on-line i off-line. Pierwszy etap ma wyłonić prace na short listę. Podczas drugiego jurorzy spotkają się i zatwierdzą nominacje, a następnie przystąpią do głosowania na nagrody. Obrady II etapu odbędą się 29 i 30 marca 2012 roku w Pałacu Prymasowskim w Warszawie.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 20 lutego. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Media Trendy 23 kwietnia 2012r.
Pełny skład jury konkursu Media Trendy 2012 na stronie. PRoto.pl patronuje wydarzeniu.