Multi Communications z pięcioma nagrodami w międzynarodowym konkursie PR

dodano: 
09.10.2012
komentarzy: 
0

PRGN Best Practice Awards przyznane. Aż 5 statuetek w tym międzynarodowym konkursie, organizowanym przez Public Relations Global Network – sieć zrzeszającą niezależne agencje PR z całego świata, powędrowało do Multi Communications.

Multi Communications wygrało w konkursie PRGN Best Practice Awards dwie złote, dwie srebrne i jedną brązową nagrodę. Złoto agencja otrzymała w kategoriach:

- kampania społeczna/CSR – za projekt dla marki Durex „Bezwstydnie o…”,

- komunikacja wewnętrzna – za projekt dla Volkswagen Bank Polska „7 kroków
do satysfakcji Klienta”.

Z kolei srebro zdobyła za:

- komunikację wewnętrzną – za projekt dla Volkswagen Bank Polska – Spotkanie dla
pracowników 2011,

- event – za projekt dla marki Durex „Bezwstydnie o…”

Piąty, brązowy laur, Multi Communications zdobyło w kategorii: digital communications – za wsparcie realizacji projektu Muzeum Historii Żydów Polskich – portalu Wirtualny Sztetl.

W konkursie PRGN Best Practice Awards łącznie rozdano nagrody w 13 kategoriach za kampanie komunikacyjne, realizowane w ubiegłym roku. Do konkursu nadesłano w sumie 120 zgłoszeń z firm należących do sieci PRGN, zrzeszającej niezależne agencje PR z całego świata. Multi Communications to jedyny polski członek PRGN. (es)

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin