StillLike współpracuje z Volvo Trucks przy kampanii „Profesjonalni kierowcy”

dodano: 
16.04.2021
komentarzy: 
0

Agencja kreatywna StillLike na przełomie marca i kwietnia 2021 roku zaczęła współpracę z Volvo Trucks. Odpowiada za całościową obsługę akcji społecznej „Profesjonalni kierowcy”, której pomysłodawcą jest Volvo Trucks.

Program „Profesjonalni kierowcy” ma na celu podnoszenie kwalifikacji przyszłych pracowników branży transportowej, zwiększenie bezpieczeństwa na drogach oraz świadomości społecznej na temat wysokiej rangi usług transportowych jako znaczącej gałęzi gospodarki. Akcja realizowana jest z partnerami takimi jak MJM Brokers, Volvo Financial Services (VFS), MAK Brokers, Phillips Poland, Wielton, Continental i PKO Leasing.

Agencja odpowiada za całościową obsługę komunikacyjną akcji CSR, obejmującą m.in. media relations, obsługę kanałów social media i strony internetowej oraz koordynację przebiegu akcji. Z ramienia StillLike projekt prowadzi zespół w składzie Magdalena Załęska, Marta Zabielska i Maciek Komarczuk. Agencję wybrano w przetargu. Umowę zawarto na czas nieokreślony. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin