Poznań rozstrzygnął przetarg

dodano: 
22.09.2009
komentarzy: 
0

Agencja Profile razem ze stowarzyszoną agencją Profile-Poznań wygrały przetarg Urzędu Miasta Poznania na przygotowanie programu kulturalnego dla Poznania, na potrzeby konkursu o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Do zadań agencji będzie należało opracowanie programu kulturalnego dla miasta, nabór projektów, promocja, organizacja współpracy ze społecznością miasta i środowiskami kulturalnymi oraz doradztwo w zakresie realizacji i finansowania, w tym sponsoringu, projektu.

Zadanie powierzone agencjom będzie realizowane w ścisłej współpracy z Lordculture - międzynarodową agencją ekspertów i konsultantów specjalizujących się w opracowywaniu koncepcji, realizacji i marketingu projektów kulturalnych.
Projekt potrwa 3 lata, wartość kontraktu wynosi ponad 12 mln zł.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin