Wizerunek poczty w naprawie

dodano: 
15.10.2004
komentarzy: 
0

Dyrektor częstochowskiej poczty zwołał konferencję prasową po tym, jak Gazeta Wyborcza ujawniła, że szefowie poczty wywierają nacisk na pracowników, aby ci za wszelką cenę zwiększali sprzedaż wszystkiego, czym poczta handluje, m. in. podręczników i zniczy. Konferencja miała poprawić nadszarpnięty wizerunek poczty. Dyrektor przedstawił w czasie jej trwania „najlepszych” pracowników, m.in. urzędniczkę Mariolę Kotalę, która sprzedała podręczniki szkolne za prawie 10400 zł. Szef częstochowskiej poczty nie zgadza się z zarzutami części pracowników i ma do nich żal, że w sytuacji wywierania presji przez bezpośrednich przełożonych nie zwrócili się do niego, a do prasy.

Źródło:

Gazeta Wyborcza Częstochowa, Gorzkie żale dyrektora, 15.10.04, s. 3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin