Badania społeczne w Internecie: nauka i biznes - konferencja
30 czerwca w Auli Głównej Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych będzie miała miejsce druga edycja konferencji z cyklu Social Impact: „Badania społeczne w Internecie: nauka i biznes”.
Konferencja jest organizowana we współpracy między organizatorami cyklu spotkań i konferencji Social Impact – Interactive Research Center – oraz Informatyką Społeczną w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych. Druga edycja Social Impact ma za zadanie zaprezentować najnowsze trendy w badaniach i branży social media oraz pobudzić do myślenia nad nowymi kierunkami rozwoju branży z perspektywy badaczy z dziedziny nauk informatycznych.
Program najbliższego wydarzenia to dwie części – naukowa i biznesowa, występujące w formule 20-minutowych wystąpień i 10 minut przeznaczonych na pytania.
Na spotkaniu zaprezentowane zostaną między innymi prace badawcze dotyczące Wikipedii oraz internetowych sieci społecznych oraz konkretne case study zaprezentowane przez praktyków z branży social media informatycznych. Będziemy mogli wysłuchać między innymi prezentacji dwóch prelegentów z IAB.
Spotkanie ma charakter otwarty, liczba miejsc jest jednak ograniczona. Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest rejestracja poprzez formularz na stronie Social Impact.
Więcej informacji na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (kk)