Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Przemysław Mitraszewski o wynikach Lighthouse Consultants. przychody netto (sprzedaż usług) w mln zł: 6,1 (2013) 6,5 (2014). fee income w mln zł: 3,7 (2013) 4,2 (2014). filozofią lighthouse jest dostarczanie wyspecjalizowanego serwisu w zakresie pr korporacyjnego oraz issue i crisis management. nie ścigamy się o najwyższe miejsce w rankingach po przychodach czy liczbie zatrudnionych pracowników. wierzymy, że o realnej pozycji firmy świadczy jakość serwisu. widzimy, że klienci są w stanie docenić i zapłacić więcej za „ręczną pracę” niż za „pr z automatu”. chcemy pozostać firmą średniej wielkości, bo to gwarantuje właściwy dobór konsultantów, którzy są partnerami w komunikacji dla klienta a nie końcówką pióra. pod względem przychodów lata 2013 i 2014 były do siebie bardzo zbliżone. jakościowy portfel klientów, długoterminowe umowy zagwarantowały stabilność przychodów pomimo niestabilnego otoczenia ekonomicznego. ponad połowa przychodów z wynagrodzeń pochodziła z umów stałych. co trzecia złotówka wynagrodzenia wynikała z realizacji projektów specjalnych w tym w szczególności w zakresie doradztwa kryzysowego. rankingi wg. fee i fee income obejmujące ostatnie 2 lata pokazują stabilność w przychodach czołowych firm pr. wydaje się również, że wartość rynku pr ustabilizowała się. dlatego zaczęliśmy oferować usługi wykraczające poza standardowe rozumienie pr a będące bliższe kompetencjom firmy consultingowej. przemysław mitraszewski, managing partner, lighthouse consultants. wyniki swoich agencji komentują także : ryszard solski, przemek staniszewski, łukasz wilczyński, sebastian hejnowski, norbert ofmański, grzegorz szczepański, joanna pruszyńska-witkowska i anna czaplicka.

przychody netto (sprzedaż usług) w mln zł: 6,1 (2013) 6,5 (2014)
fee income w mln zł: 3,7 (2013) 4,2 (2014)
Filozofią Lighthouse jest dostarczanie wyspecjalizowanego serwisu w zakresie PR korporacyjnego oraz issue i crisis management. Nie ścigamy się o najwyższe miejsce w rankingach po przychodach czy liczbie zatrudnionych pracowników. Wierzymy, że o realnej pozycji firmy świadczy jakość serwisu. Widzimy, że klienci są w stanie docenić i zapłacić więcej za „ręczną pracę” niż za „PR z automatu”. Chcemy pozostać firmą średniej wielkości, bo to gwarantuje właściwy dobór konsultantów, którzy są partnerami w komunikacji dla Klienta a nie końcówką pióra.
Pod względem przychodów lata 2013 i 2014 były do siebie bardzo zbliżone. Jakościowy portfel Klientów, długoterminowe umowy zagwarantowały stabilność przychodów pomimo niestabilnego otoczenia ekonomicznego. Ponad połowa przychodów z wynagrodzeń pochodziła z umów stałych. Co trzecia złotówka wynagrodzenia wynikała z realizacji projektów specjalnych w tym w szczególności w zakresie doradztwa kryzysowego.
Rankingi wg. fee i fee income obejmujące ostatnie 2 lata pokazują stabilność w przychodach czołowych firm PR. Wydaje się również, że wartość rynku PR ustabilizowała się. Dlatego zaczęliśmy oferować usługi wykraczające poza standardowe rozumienie PR a będące bliższe kompetencjom firmy consultingowej.
Przemysław Mitraszewski, Managing Partner, Lighthouse Consultants
Wyniki swoich agencji komentują także: Ryszard Solski, Przemek Staniszewski, Łukasz Wilczyński, Sebastian Hejnowski, Norbert Ofmański, Grzegorz Szczepański, Joanna Pruszyńska-Witkowska i Anna Czaplicka