Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 22 lipca, 2025

Raporty

Jak Polacy podchodzą do sztucznej inteligencji? Raport Politechniki Wrocławskiej

Czy nadążamy za rozwojem sztucznej inteligencji i...

Neurokomfort ważniejszy niż pieniądze? Badanie Pracuj.pl

7 na 10 Polaków woli mniej zarobić, ale mieć spokój...

Nocne spotkanie Szymona Hołowni negatywnie oceniane przez 90 proc. internautów – wynika z analizy IMM

W ciągu kilku dni temat nocnego spotkania Hołowni z członkami PiS-u wygenerował ponad 2 mln interakcji...

Emocje, rekordy i wielkie nazwiska – medialne podsumowanie piłkarskiego sezonu 2024/2025 w raporcie „Piłka w grze”

Lech na szczycie, Legia w ogniu krytyki, Jagiellonia z uznaniem – to był intensywny i medialny sezon PKO BP Ekstraklasy – podaje IMM w nowym raporcie „Piłka w grze”...

Podcasty kryminalne wciąż liderem słuchalności? Preferencje Polaków dotyczące treści audio

Z badania Grupy Eurozet wynika, że największą popularnością wśród słuchaczy cieszą się...

Iga Świątek, Anna Lewandowska, Magda Linette – to najcenniejsze sportsmenki w 2025 roku według rankingu IMM i „Forbes Women”

W TOP 15 najcenniejszych sportsmenek znalazły się aż cztery tenisistki – pokazuje analiza IMM i „Forbes Women Polska”...

Kompetencje cyfrowe najbardziej pożądaną umiejętnością na rynku pracy

Jak pokazuje analiza, aż 7 na 10 z wpisywanych przez kandydatów kompetencji to tzw. umiejętności miękkie...

Onet ponownie najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Rekordowy wynik cytowalności portalu

W ubiegłym miesiącu dziennikarze portalu opublikowali kilkanaście artykułów na temat kandydatów w wyborach prezydenckich....

Reklamy w podcastach spotykają się z aprobatą słuchaczy?

Z badania Grupy Eurozet wynika, że nawet połowa odbiorców deklaruje...

Polacy chcą mieć wpływ na tworzone prawo. ZFPR publikuje badanie o lobbingu

Zostało ono przeprowadzone 20 lat po uchwaleniu ustawy z dnia 7 lipca 2005 roku o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa...

„O tym się mówi”: publikacje Onetu z bezprecedensową przewagą w maju

Cykl artykułów Jacka Harłukowicza i Andrzeja Stankiewicza o drugim mieszkaniu Karola Nawrockiego zdominował w sposób bezprecedensowy majowe zestawienie najbardziej zasięgowych publikacji w Polsce...

Jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem Orlenu w zaledwie 3 dni

Robert Kubica zwyciężył w wyścigu długodystansowym 24h Le Mans i tym samym wygenerował milionowe zasięgi dla głównego sponsora...
Wybierz i posłuchaj