Tomasz Jaros
Od 16 kwietnia 2012 r. dyrektor ds. public relations spółki Canal+ Cyfrowy.
Związany z mediami od 10 lat. Karierę rozpoczynał jako dziennikarz i wydawca w TVN24, był dyrektorem TVN Meteo, następnie pracował w Blueberry Communication Group, jako Dyrektor Zarządzający oddziałem Blueberry Motion zajmującym się produkcją i postprodukcją filmów oraz multimediów.
Przez ostatnie dwa lata Jaros pracował w agencji PR Grayling Poland, gdzie współpracował z firmami takimi, jak Google, YouTube, LG Electronics czy Oracle.
Dla Google Polska zrealizował między innymi takie projekty, jak: „Internetowa Rewolucja” we współpracy z home.pl i PKPP Lewiatan, „Doodle 4 Google”, „Economic Impact” we współpracy z Boston Consulting Group czy „Porozumienie YouTube z ZAiKS”.
W 2010 roku wspólnie z LG Electronics za projekt „onLife” został nagrodzony Złotym Spinaczem w kategoriach: PR produktowy i Kreatywność. „Projekt „onLife” zdobył także uznanie European Sabre Awards oraz nominowany był do międzynarodowych nagród branżowych.