Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Dama z łasiczką i Stańczyk w nowej kampanii Plusa. plus wystartował z nową kampanią promocyjną, w której łączy sztukę z najnowocześniejszymi narzędziami ai. reklama promuje ofertę sieci komórkowej dostępną przy zakupie telefonu samsung galaxy s25 ultra, który dzięki ai ułatwia realizację codziennych zadań za pomocą słownych poleceń. w ramach kampanii promocyjnej powstały dwa 30-sekundowe spoty, w których występują najbardziej rozpoznawalne postaci ze świata sztuki – dama z łasiczką i stańczyk. w prezentowanych filmach pojawiają się współczesne interpretacje obrazów leonarda da vinci i jana matejki. „zakotwiczone w kulturze sytuacje przybliżają ludzki aspekt technologii, która pomaga w codziennym życiu” – wyjaśnia plus. w spotach bohaterowie korzystają z nowego asystenta głosowego opartego na sztucznej inteligencji, który w tym wypadku pomaga im w nauce do egzaminu oraz planowaniu czasu wolnego. narzędzie jest wbudowane w nowym modelu od samsunga. spoty wspierają promocję dostępnej w plusie oferty, która zapewnia użytkownikom abonament xl z rabatem przez rok oraz 500 zł zwrotu w gotówce od operatora przy zakupie telefonu samsung galaxy s25. działania promocyjne obecne są w telewizji, internecie oraz na nośnikach elektronicznych ooh. kampania została zrealizowana in-house przez plusa. (kn). czytaj też: aldi ożywia znane dzieła malarskie za pomocą ai. wystartowała kampania. „#dlakolegipytam”. pzu zdrowie zachęca mężczyzn do profilaktycznych badań.
Plus wystartował z nową kampanią promocyjną, w której łączy sztukę z najnowocześniejszymi narzędziami AI. Reklama promuje ofertę sieci komórkowej dostępną przy zakupie telefonu Samsung Galaxy S25 Ultra, który dzięki AI ułatwia realizację codziennych zadań za pomocą słownych poleceń.
W ramach kampanii promocyjnej powstały dwa 30-sekundowe spoty, w których występują najbardziej rozpoznawalne postaci ze świata sztuki – Dama z łasiczką i Stańczyk. W prezentowanych filmach pojawiają się współczesne interpretacje obrazów Leonarda da Vinci i Jana Matejki. „Zakotwiczone w kulturze sytuacje przybliżają ludzki aspekt technologii, która pomaga w codziennym życiu” – wyjaśnia Plus.
W spotach bohaterowie korzystają z nowego asystenta głosowego opartego na sztucznej inteligencji, który w tym wypadku pomaga im w nauce do egzaminu oraz planowaniu czasu wolnego. Narzędzie jest wbudowane w nowym modelu od Samsunga.
Spoty wspierają promocję dostępnej w Plusie oferty, która zapewnia użytkownikom abonament XL z rabatem przez rok oraz 500 zł zwrotu w gotówce od operatora przy zakupie telefonu Samsung Galaxy S25.
Działania promocyjne obecne są w telewizji, internecie oraz na nośnikach elektronicznych OOH.
Kampania została zrealizowana in-house przez Plusa. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Dama z łasiczką i Stańczyk w nowej kampanii Plusa. plus wystartował z nową kampanią promocyjną, w której łączy sztukę z najnowocześniejszymi narzędziami ai. reklama promuje ofertę sieci komórkowej dostępną przy zakupie telefonu samsung galaxy s25 ultra, który dzięki ai ułatwia realizację codziennych zadań za pomocą słownych poleceń. w ramach kampanii promocyjnej powstały dwa 30-sekundowe spoty, w których występują najbardziej rozpoznawalne postaci ze świata sztuki – dama z łasiczką i stańczyk. w prezentowanych filmach pojawiają się współczesne interpretacje obrazów leonarda da vinci i jana matejki. „zakotwiczone w kulturze sytuacje przybliżają ludzki aspekt technologii, która pomaga w codziennym życiu” – wyjaśnia plus. w spotach bohaterowie korzystają z nowego asystenta głosowego opartego na sztucznej inteligencji, który w tym wypadku pomaga im w nauce do egzaminu oraz planowaniu czasu wolnego. narzędzie jest wbudowane w nowym modelu od samsunga. spoty wspierają promocję dostępnej w plusie oferty, która zapewnia użytkownikom abonament xl z rabatem przez rok oraz 500 zł zwrotu w gotówce od operatora przy zakupie telefonu samsung galaxy s25. działania promocyjne obecne są w telewizji, internecie oraz na nośnikach elektronicznych ooh. kampania została zrealizowana in-house przez plusa. (kn). czytaj też: aldi ożywia znane dzieła malarskie za pomocą ai. wystartowała kampania. „#dlakolegipytam”. pzu zdrowie zachęca mężczyzn do profilaktycznych badań.