.

 

2017 w PRoto.pl. TOP 5. Wiadomości

dodano: 
05.01.2018
komentarzy: 
0

Agencja Anny i Roberta Lewandowskich, pośladki biegaczki promujące Runmageddon, youtuber niezadowolony z tatara, projekt marki Pan tu nie stał dla grupy Dziewuchy Dziewuchom, kryzys blogerki Mamy Ginekolog - te wiadomości najbardziej zainteresowały czytelników PRoto w 2017 roku. Przypominamy najbardziej gorące newsy z ostatnich 12 miesięcy.

1. Lewandowscy z własną agencją, która będzie zarządzać ich komunikacją i wizerunkiem


 

Firma Stor9_ powstała z inicjatywy Anny i Roberta Lewandowskich oraz osób współpracujących z nimi w obszarze szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, w tym bliskiego współpracownika piłkarza, Tomasza Zawiślaka.

„Ania i Robert Lewandowscy dostrzegli potrzebę stworzenia firmy, która będzie zarządzała ich aktywnościami biznesowymi, tak by nie rozpraszały ich one w podstawowej działalności zawodowej (kariera sportowa Roberta oraz dieta, treningi i aktywność sportowa Anny). Stor9_ ma umożliwić partnerską i sprawną współpracę ze środowiskiem marketingowym czy mediami. Osoby tworzące tę organizację miały już okazję pracować dla Lewandowskich” – mówi Tomasz Zawiślak, Member of the Board w Stor9_.

Autor: Paulina Piotrowska

2. Runmageddon przeprasza za kontrowersyjny wpis na Facebooku

Źródło: facebook.com/RunmageddonPL

Na facebookowej stronie Runmageddonu pojawił się wczoraj post promujący wrześniową edycję biegu. Wpis wywołał dyskusję internautów. „Pierwsza zasada Runmageddonu! Kto nie stosuje w praktyce, ten żałuje! Poczuj tę fantastyczną atmosferę i zapisz się na Runmageddon Sopot 9-10 września 2017 już dziś!” – brzmi treść wpisu. Uwagę użytkowników Facebooka zwróciło jednak zdjęcie, jakie dodano do wpisu.

Autor: Paulina Piotrowska

3. Kolejny kryzys w świecie youtuberów z tatarem w tle

Serafin Pęzioł, autor kanału na YouTubie o nazwie SerafinTV, opublikował na Facebooku wpis, w którym namawia swoich fanów do wystawiania negatywnych opinii na fanpage'u pubu Ambasada Wódka Bar. Post wywołał dyskusję internautów, którzy spierają się, czy influencer powinien w ten sposób wykorzystywać swoją pozycję.

Youtuber opisał na Facebooku wizytę w pubie, podczas której nie został obsłużony w lokalu. Jak twierdzi, stało się tak, ponieważ kiedy był tam poprzednio, skrytykował tatara, którego mu podano.

Autor: Paulina Piotrowska

4. Nowy projekt marki Pan tu nie stał podzielił internautów

Źródło: facebook.com/PanTuNieStal

Marka odzieżowa Pan tu nie stał wprowadziła do sprzedaży koszulkę z napisem „Dziewucha”. Zyski ze sprzedaży T-shirtów mają wesprzeć grupę „Dziewuchy Dziewuchom”, która angażuje się w walkę o prawa kobiet w Polsce.

O nowym projekcie marka poinformowała we wpisie na Facebooku. We wpisie znalazło się zdjęcie czarnej koszulki z napisem „Dziewucha” i opis, w którym marka deklaruje, że zyski ze sprzedaży zostaną przekazane na zbiórkę na rzecz grupy Dziewuchy Dziewuchom. „To nasza osobista decyzja. Mnie osobiście ruch feministyczny, ruch kobiet jest bardzo bliski i chcieliśmy dołożyć cegiełkę na rzecz działań Dziewuch” – mówi dla PRoto.pl o projekcie Justyna Burzyńska-Lebiedowicz, współwłaścicielka firmy.

Autor: Małgorzata Baran

5. Blogerka Mama Ginekolog krytykowana za namawianie do wsparcia terapii medycyną alternatywną

Źródło: facebook.com/mamaginekolog

Nicole Sochacki-Wójcicka, lekarka prowadząca blog mamaginekolog.pl udostępniła na swojej stronie na Facebooku link do zbiórki pieniędzy dla kobiety chorej na raka prowadzonej w portalu siepomaga.pl.

W opisie zbiórki dla 34-letniej Joanny znalazła się informacja, że środki mają zostać przeznaczone na „niestandardowe leczenie w Meksyku, w CHIPSA Hospital”. Komentujący oraz m.in. administratorzy facebookowych stron poświęconych nauce szybko zwrócili uwagę na to, że wspomniana klinika oferuje leczenie tzw. terapią Gersona, polegającą m.in. na „lewatywach z kawy”, „wlewach witaminowych” i „diecie organicznej”. Jak pisano, terapia zalicza się do metod medycyny alternatywnej.
Pod wpisem pojawiły się negatywne opinie. Bardzo wiele osób uznało, że lekarka nie powinna promować tego rodzaju terapii oraz że w ten sposób podważyła swoje kompetencje i wiarygodność.

Autor: Małgorzata Baran

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin