W lutym 2025 roku producent płytek Senti Ceramica poinformował o nawiązaniu współpracy z Krzysztofem Miruciem – architektem i ekspertem w aranżacji przestrzeni. Miruć został ambasadorem marki, której produkty dostępne są w ofercie sklepów Komfort. Wspólnie chcą inspirować Polaków do świadomego projektowania wnętrz, które odzwierciedlają ich indywidualny styl i potrzeby.
W swojej pracy Miruć znany jest z łączenia estetyki z funkcjonalnością. „Jako architekt zwracam uwagę na takie aspekty jak wykonanie produktów, ich funkcjonalność i oczywiście design. Wiem, że dla Senti Ceramica te aspekty są również istotne” – przekazał ambasador marki.
Design płytek Senti Ceramica inspirowany jest naturą. Marka stawia na trwałe materiały i uniwersalne wzornictwo, które łączą elegancję z codziennym komfortem. W portfolio firmy znajdują się gresy, które odwzorowują takie materiały jak drewno, kamień, beton czy metal. Nowy ambasador podkreśla, jak ważne jest, by przestrzeń była nie tylko estetyczna, lecz także funkcjonalna – „to detale tworzą klimat, a jakość materiałów gwarantuje komfort na lata”.

W ramach współpracy Krzysztof Miruć wraz z marką Senti Ceramica będą dzielić się wiedzą na temat aranżacji wnętrz oraz prezentować szerokie możliwości zastosowania płytek ceramicznych w różnych stylach.
Nie podano, jakie konkretnie działania komunikacyjne będą realizowane w ramach współpracy. (kn)