środa, 9 października, 2024
Strona głównaAktualnościAnna Grońska, Patrycja Mazur i Agnieszka Szczurek awansowały w H+K Strategies

Anna Grońska, Patrycja Mazur i Agnieszka Szczurek awansowały w H+K Strategies

W maju 2021 roku w dziale komunikacji korporacyjnej Hill+Knowlton Strategies awansowały trzy osoby. Anna Grońska i Patrycja Mazur objęły stanowiska Associate, a Account Executive’em została Agnieszka Szczurek.

Anna Grońska odpowiada w agencji za realizację działań PR dla polskich i międzynarodowych firm z sektora FMCG oraz retail, m.in. dla Vistula Retail Group. Specjalizuje się w komunikacji branży handlowej i spożywczej. Ma pięcioletnie doświadczenie w public relations. Wcześniej pracowała w zespole komunikacji marketingowej Hill+Knowlton Strategies dla klientów z sektorów retail oraz food&beverages. Poprzednio była z kolei związana z 24/7Communication, gdzie prowadziła działania dla takich marek jak Lidl, Bosch, Graal i Danone. Grońska jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz komunikacji medialno-marketingowej na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Anna Grońska

Patrycja Mazur odpowiada natomiast za komunikację korporacyjną oraz public affairs dla klientów z branży technologicznej i nieruchomości. Kieruje pracą zespołu, który wspiera Facebooka w działaniach dotyczących polityki publicznej, a także odpowiada za komunikację korporacyjną Globe Trade Centre w regionie CEE. Rozwija też kompetencje agencji w zakresie Data+Analytics.

Z branżą PR Mazur jest związana od ponad sześciu lat. Wcześniej pracowała w East Side Consulting, gdzie zajmowała się doradztwem klientom technologicznym. Doświadczenie zdobywała też jako niezależna konsultantka – doradzała klientom z branży fashion. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Patrycja Mazur

Agnieszka Szczurek w H+K Strategies zaczynała jako stażystka, później pracowała na stanowiskach asystenckim i juniorskim. Do agencji dołączyła we wrześniu 2019 roku. Jako Account Executive w dziale komunikacji korporacyjny pracuje dla Shell Polska, Globe Trade Centre oraz DS Smith. Wcześniej była związana z PR Inspiration, gdzie pracowała dla m.in. Galerii Krakowskiej i krakowskiego systemu rowerów miejskich Wavelo. Ukończyła studia licencjackie na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie, a obecnie kończy studia magisterskie z dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj