Answear.com – multibrandowy sklep internetowy z odzieżą i akcesoriami – w lutym 2025 roku dołączył do grona klientów Warsaw/Creatives. Współpraca obejmie działania PR i media relations.
Agencja odpowiada za opracowanie i realizację długoterminowych działań komunikacyjnych, obejmujących m.in. media relations, tworzenie planów komunikacji PR i prowadzenie biura prasowego online. Warsaw/Cretives zajmie się stałym kontaktem z dziennikarzami oraz aktywną prezentacją marki Answear.com w mediach branżowych i lifestylowych.
Współpraca ma na celu wzmocnienie obecności marki Answear.com w polskich mediach oraz rozbudowanie jej relacji z otoczeniem biznesowym. Priorytetem jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców, wśród których są grupy kluczowe z perspektywy rozwoju biznesu platformy e-commerce oraz zwrócenie uwagi na ofertę premium marki oraz zmiana jej pozycjonowania w ogólnej komunikacji.
Po stronie agencji działaniami kieruje Ewa Kosz, Senior PR Managerka.
„Warsaw/Creatives to partner, który rozumie zarówno rynek e-commerce, jak i specyfikę branży premium fashion. Świeża wizja i wsparcie kreatywne związane z rozwojem naszej marki umocni jej pozytywny wizerunek w mediach oraz skuteczne komunikowanie naszej wizji, wartości i pasji do mody” – mówi Anna Szwec, PR & Communication Manager Answear.com.
Agencję wybrano w konkursie ofert, a umowę zawarto na rok. Wcześniej Answear.com prowadziło działania PR wewnętrznie. (mb)