.

Havas Story Plantation – nowa jednostka w strukturach Havas Media Group

dodano: 
05.06.2017
komentarzy: 
0

Havas Story Plantation to nowa, interdyscyplinarna  jednostka, która będzie zajmować się planowaniem strategii treści w oparciu o własne badania. Zespół Havas Story Plantation współpracuje ze specjalistami z Havas Warsaw i Havas PR, którzy odpowiadają za tworzenie contentu.

Metodologia Havas Story Plantation bazuje na danych z unikatowego, jednoźródłowego badania Havas Soil dotyczącego nawyków w konsumpcji szeroko pojętych treści przez odbiorców. Dzięki temu tworzone strategie komunikacyjne mają odpowiadać na preferencje konsumentów, dotyczące roli treści w poszczególnych aspektach ich życia, takich jak zdrowie, rodzina czy praca.

„Havas Story Plantation jest kontynuacją filozofii Meaningful Brands, badania które analizowało oczekiwania konsumentów w stosunku do kategorii i marek oraz roli, jaką te pełnią w ich życiu. Havas Story Plantation w badaniu Havas Soil analizuje motywacje i potrzeby ludzi w stosunku do treści we wszystkich mediach. 61 proc. respondentów twierdzi, że tak długo, jak treść jest dla nich interesująca, nie obchodzi ich czy została stworzona przez markę, czy nie. Kluczem zatem do angażującej komunikacji jest zrozumienie specyfiki zainteresowań odbiorców contentu. Jest to zupełnie nowe podejście na rynku polskim, które pozwala nam doradzać klientom zarówno na poziomie insightów, targetowania, strategii komunikacji, jak i pomiaru efektywności marketingu treści, we wszystkich mediach na podstawie danych” – komentuje Alicja Cybulska, Strategy Director w Havas Media Group i koordynator projektu Havas Story Plantation.

Projekt Havas Story Plantation ruszył z początkiem czerwca, a wnioski płynące z badania Havas Soil zostaną przedstawione podczas Forum IAB 8 czerwca.

Więcej informacji można znaleźć na stronie. (pk)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin