czwartek, 16 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościInne metody Orcholskiego

Inne metody Orcholskiego

Gazeta Wyborcza w artykule „Akademia Hieny Roku” pisze o Przemysławie Orcholskim, byłej gwieździe Wiadomości, który „założył firmę lobbystyczną i ukradł nazwę Akademii Telewizyjnej TVP”. Na jej stronie internetowej można przeczytać, że „Akademię tworzą ludzie największych polskich mediów (…) największe nazwiska w tym kraju”. Dalej Gazeta Wyborcza podaje za stroną Akademii, że pracują dla nich „specjaliści od manipulacji i psychomanipulacji”, którzy „zaglądają do ludzkich umysłów i wiedzą, jak najskuteczniej informować, kamuflować, jak odwracać uwagę, jak postępować w kryzysowych sytuacjach, jak kształtować wizerunek, lobbować”. Gazeta Wyborcza zwraca uwagę na fakt, że od wielu lat istnieje również Akademia Telewizyjna TVP, której pracownik twierdzi, że „Orcholski świadomie wziął taką nazwę i ją opatentował”. Reporterzy Gazety przeprowadzili dziennikarską prowokację, w wyniku której dowiedzieli się, że firma Orcholskiego „oprócz public relations polegającego na kształtowaniu wizerunku takimi metodami, jakimi się uczy studentów, ma jeszcze kilka innych sposobów, oczywiście wszystkie jak najbardziej zgodne z prawem i szeroko pojętą etyką. Ale nieco inne niż te, których uczą na studiach”.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj