.

 

Jakub Marczyński: ze Stowarzyszenia WIOSNA do InFaktu

dodano: 
13.08.2019
komentarzy: 
0

Od sierpnia 2019 roku Jakub Marczyński pracuje jako Communication & Creative Director w firmie InFakt, która zajmuje się rozwojem technologii dla księgowości. To nowo utworzone stanowisko. Zajmuje się marką InFaktu, jej komunikacją, kreacją i koncepcjami kreatywnymi oraz współpracą z ambasadorami.

Marczyński do nowego miejsca przeszedł ze Stowarzyszenia WIOSNA, gdzie odpowiadał za PR, komunikację i nadzór kreatywny. Był dyrektorem komunikacji, potem kreacji, w ostatnich latach pełnił też funkcję wiceprezesa zarządu. Pracował tam przez niemal 10 lat, w czasie których m.in. współtworzył brandy Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości i ich strategie komunikacji, przygotowywał też kampanie społeczne, dbał o rozwój i rozpoznawalność marki fundacji czy koordynował partnerstwa medialne i sponsorskie. W przeszłości był też m.in. partnerem kreatywnym w agencji 4 O’Clock Interactive. Absolwent zarządzania międzynarodowego na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz etyki biznesu na Uniwersytecie Bolońskim.

Do zespołu marketingu InFaktu dołączył też w sierpniu Piotr Nawrocki, który objął stanowisko Head of Marketing. On również dotychczas pracował w Stowarzyszeniu WIOSNA, gdzie na stanowisku menedżera marketingu odpowiadał za performance i automation marketing. W nowym miejscu odpowiada za zarządzanie zespołem marketingu i kompetencje technologiczne (analityka, performance, SEO). Wraz z Marczyńskim ma rozwijać aktywności marketingowe InFaktu.


Piotr Nawrocki

(mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin