W maju 2025 roku Agnieszka Rzepkowska została dyrektorką departamentu marketingu w VeloBanku. Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Wilińską.
Agnieszka Rzepkowska będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.
Rzepkowska ma kilkunastoletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej, które zdobywała na styku branży finansowej i technologicznej. Pracowała zarówno w dużych korporacjach, jak i firmach z sektora fintech.
Wcześniej była związana m.in. z Nationale-Nederlanden, PZU czy bolttech, gdzie odpowiadała za kampanie marketingowe, wdrażanie narzędzi cyfrowych oraz zarządzanie marką na rynkach lokalnych i regionalnych. W przeszłości przez ponad osiem lat pracowała także w TUI Poland.
Agnieszka Rzepkowska jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie ze specjalizacją zarządzanie i marketing. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu coachingu na tej samej uczelni. (ao)