W maju 2025 roku sieć burgerowni Pasibus przekazała, że przechodzi całościowy rebranding. Transformacja ma przygotować firmę do dalszej ekspansji i zredefiniować jej pozycję na polskim rynku gastronomicznym.
Pasibus jest polską marką gastronomiczną, która swoją przygodę rozpoczęła od food trucka oferującego burgery. W ciągu dziesięciu lat przekształciła się w firmę z siecią 36 lokali stacjonarnych w 15 miastach w Polsce.
Rebranding ma być odpowiedzią na wyzwanie utrzymania autentyczności i lokalnego charakteru marki w nowych kontekstach rynkowych wraz z rosnącą skalą działania. Proces objął nie tylko warstwę wizualną, lecz także komunikacyjną i wartościową.
Efektem prac rebrandingowych jest nowa, wyrazista identyfikacja graficzna, która ma być spójna w każdym punkcie kontaktu z marką – od lokali, przez opakowania, po kanały online i działania employerbrandingowe.

Nowe logo

Poprzednie logo
Jak podkreśla marka, Pasibus nie rezygnuje jednak z tego, co zbudowało jego tożsamość – zadziorności, autentyzmu i miejskiego ducha. Rebranding ma być okazją do zdefiniowania, czym dziś jest „lokalna marka” w skali ogólnopolskiej.
Nowa identyfikacja wizualna jest obecnie wdrażana w czterech wybranych lokalizacjach. W kolejnych miesiącach zmiany obejmą kolejne punkty sieci: lokale stacjonarne, opakowania, komunikację online i działania wewnętrzne.
Za koncept strategiczny i identyfikację marki odpowiada agencja brandingowa BNA/ Brand New Attitude. (ao)