W czerwcu 2025 roku Triple PR poinformowało o nawiązaniu współpracy z dwiema nowymi markami – platformą telemedyczną Radamed oraz narzędziem EasyDocs, służącym do automatyzacji procesów administracyjnych, rozliczeń oraz księgowości w modelu SaaS. Agencja zajmuje się doradztwem strategicznym, rozwojem komunikacji eksperckiej oraz wzmacnianiem obecności obu firm oraz ich liderów w przestrzeni medialnej i kanałach własnych.
Współpraca Triple PR z Radamed obejmuje całościowe działania komunikacyjne – od budowania relacji z mediami, przez komunikację produktową, po dbanie o obecność ekspertów marki w debacie publicznej. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii obecności firmy w mediach ogólnopolskich – zarówno zdrowotnych i lifestyle’owych, jak i biznesowych i technologicznych. Wspiera także markę w definiowaniu kluczowych przekazów i projektowaniu działań edukacyjnych. Celem agencji jest wzmocnienie wizerunku Radamed jako eksperta technologicznego, który jednocześnie rozumie społeczne potrzeby i aktywnie uczestniczy w kształtowaniu nowoczesnego systemu opieki zdrowotnej.
W przypadku współpracy z EasyDocs Triple PR skupia się na wsparciu firmy w aktualizacji strategii komunikacyjnej, prowadzeniu mediów społecznościowych i rozwoju kanałów własnych. Do zadań agencji należą działania obejmujące budowanie spójnego wizerunku marki jako innowacyjnego i dynamicznego partnera biznesowego, który rozumie realia i wyzwania współczesnych firm. Istotnym elementem współpracy jest również komunikacja ekspercka liderów firmy – w szczególności aktywność na LinkedInie, gdzie EasyDocs umacnia swoją pozycję w sektorze fintech i automatyzacji procesów biznesowych.
Strony nie zdradzają więcej szczegółów na temat zawartej współpracy. (ao)