wtorek, 15 października, 2024
Strona głównaAktualnościCztery nowe agencje w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

Cztery nowe agencje w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

6 listopada 2020 roku Stowarzyszenie Agencji Public Relations poinformowało o przyjęciu czterech nowych członków. Do organizacji dołączyły agencje: 4 Publicity, Catchers, Compass PR i Spillo Media Group. Obecnie SAPR zrzesza 24 firmy.

SAPR powstało 20 października 2020 roku. Organizację zrzeszającą agencje PR powołało 20 firm: Alert Media Communications, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategia, Cumulus PR, Exacto, Face it!, GDS Grupa Doradztwa Strategicznego, Grupa PRC Holding, Imago Public Relations, Maurent PR, More Communications Agency, Neuron Agencja Public Relations, Partner of Promotion, Prelite PR, PR Hub, Public Dialog, Publicon, R4S Consulting, Ring PR, Scope PR i Smart Media.

Czytaj więcej: Branża PR ma nową organizację zrzeszającą agencje

Pierwszą nową agencją członkowską jest 4 Publicity. Firma, która powstała w 2007 roku, specjalizuje się w działaniach PR dla branż IT, Telco i kosmetycznej – oferuje m.in. PR, marketing, CSR, obsługę mediów społecznościowych czy współpracę z influencerami. Na czele agencji stoi Magdalena Cieślak, CEO. „Decyzję o przystąpieniu do SAPR podjęliśmy, ponieważ widzimy potencjał we współpracy z innymi agencjami, w wymianie wiedzy i doświadczeń. Zdajemy sobie sprawę, że szukanie efektywnych metod komunikacji i rozwoju nie jest możliwe w pojedynkę. Rynek mediów dynamicznie się zmienia, dlatego zależy nam na dostępie do informacji o najnowszych narzędziach komunikacji, a przede wszystkim o trendach i wyzwaniach, jakie czekają branżę PR” – komentuje Cieślak.

Czytaj również: Media się zmieniają. A my, PR-owcy?

Kolejnym nowym członkiem Stowarzyszenia jest Catchers. Agencja specjalizuje się w prowadzeniu działań dla branż takich jak fitness, e-commerce, energetyczna, motoryzacyjna i edukacyjna. Firma oferuje m.in. wsparcie w zakresie budowania strategii komunikacji, media relations, pozycjonowanie eksperckie i zarządzanie komunikacją kryzysową. Założycielami i partnerami Catchers są Hubert Koszela i Karolina Kędziora. „Przez dołączenie do SAPR-u chcemy brać aktywny udział w tworzeniu zaplecza merytorycznego wspierającego całą branżę. Ogromne nadzieje, a zarazem oczekiwania wiążemy z wyjątkową inicjatywą, jaką bez wątpienia będzie Think Tank SAPR. Jesteśmy pewni, że wymiana myśli i doświadczeń pomiędzy członkami stowarzyszenia pozytywnie wpłynie na rozwój całej branży oraz przyczyni się do zwiększenia świadomości względem roli i wpływu public relations na sytuację biznesową firm” – przekazuje Hubert Koszela.

Trzecią agencją dołączającą do SAPR jest Compass PR. Agencja, założona w 2013 roku, specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnych dla klientów z branż farmaceutycznej i medycznej. Firma oferuje całościową obsługę PR, a także działania public affairs, digital czy obsługę mediów społecznościowych. „W Compass PR łączymy to, co najważniejsze: doświadczenie, wiedzę, profesjonalizm i zaangażowanie, a także transparentność oraz wysoką jakość usług i standardy etyczne. To wartości, które są fundamentem naszej firmy. Gdy na rynku pojawiła się organizacja, której DNA odzwierciedla nasz sposób myślenia i podejścia do PR, bez wahania podjęliśmy decyzję o dołączeniu w poczet jej członków. Wierzymy, że w oparciu o te wartości wspólnie będziemy mogli rozwijać rynek PR w Polsce i wyznaczać wysokie standardy usług” – mówi Karolina Waligóra, Managing Partner w Compass PR.

Ostatnim z nowych członków Stowarzyszenia jest Spillo Media Group. Agencja zajmuje się doradztwem m.in. w zakresie budowania wizerunku, brandingu, social mediów, marketingu, public relations i tworzenia stron internetowych. Świadczy też usługi takie jak tworzenie strategii komunikacji i identyfikacji wizualnych oraz organizuje eventy. „Jesteśmy zachwyceni, mogąc być częścią SAPR – nie tylko ze względu na liczne benefity, jakie otrzymują członkowie, ale dlatego, że mamy silne przeczucie, iż tworzy się coś nowego, świeżego. Otwartość na doświadczenie mniejszych firm, bez wymaganego poziomu obrotów czy zysku. Elitarność, ale tylko w odniesieniu do dobrych praktyk i profesjonalnych działań – jestem na tak!” – komentuje Danuta Zarzycka, prezes Spillo Media Group. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj