Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Po wpadce mBank tymczasowo wprowadził nowe logo. mbank zdecydował się na tymczasową zmianę logo. w ten sposób bank postanowił wykorzystać swoją ostatnią wpadkę. sprawa rozpoczęła się 5 sierpnia 2020 roku, kiedy klienci banku zaczęli dostawać dziwne powiadomienia w aplikacji. na screenach, zamieszczonych przez internautów i sam bank w mediach społecznościowych, można przeczytać, że treść wiadomości to m.in.: „mbank pozdrawia :)” i „ęśąćż”. źródło: twitter.com/tomasznelka. *„wszedłem sprawdzić czy tylko ja mam powiadomienia z międzynarodowej stacji kosmicznej, ale jak się okazuję nie…”, „apka padła, wysyłacie jakieś pierdoły push, co to ma być?” – pisali użytkownicy w komentarzach pod postami na facebooku mbanku. źródło: facebook.com/mbank.polska. sytuację opanowano jeszcze tego samego dnia wieczorem. bank powiadomił o tym swoich klientów w żartobliwy sposób, zamieszczając screen powiadomień i podpisując go słowami: „i nagle wszyscy czytają powiadomienia ;)”. źródło: facebook.com/mbank.polska. niedługo później w mediach społecznościowych mbanku pojawiło się nowe zdjęcie główne, przedstawiające odmienione logo. „mbank pozdrawia &<3&<3&<3 w ten dzień, gdy staliśmy się memem…”, „internecie, dziękujemy, że byłeś dziś z nami, ze swoimi memami!”, „uczcijmy to zmianą logo!”– napisał w poście bank. autorem nowego logo jest użytkownik fakes forge. tymczasowy znak składa się z liter wysyłanych w dziwnych powiadomieniach – ęśąćż – umieszczonych na tle znanym ze standardowego logo mbanku. źródło: facebook.com/mbank.polska. wpadkę mbanku szybko postanowiły wykorzystać także inne marki. posty na facebooku opublikowały allegro oraz graal, a pizza hut wysłało odbiorcom stylizowane powiadomienia push. źródło: facebook.com/allegro. źródło: facebook.com/graalpolska. źródło: facebook.com/netomania. (ak). zdjęcie główne: facebook.com/mbank.polska. * pisownia cytatów oryginalna.
mBank zdecydował się na tymczasową zmianę logo. W ten sposób bank postanowił wykorzystać swoją ostatnią wpadkę.
Sprawa rozpoczęła się 5 sierpnia 2020 roku, kiedy klienci banku zaczęli dostawać dziwne powiadomienia w aplikacji. Na screenach, zamieszczonych przez internautów i sam bank w mediach społecznościowych, można przeczytać, że treść wiadomości to m.in.: „mBank pozdrawia :)” i „ęśąćż”.

Źródło: twitter.com/tomasznelka
*„Wszedłem sprawdzić czy tylko ja mam powiadomienia z międzynarodowej stacji kosmicznej, ale jak się okazuję nie…”, „Apka padła, wysyłacie jakieś pierdoły push, co to ma być?” – pisali użytkownicy w komentarzach pod postami na Facebooku mBanku.




Źródło: facebook.com/mBank.Polska
Sytuację opanowano jeszcze tego samego dnia wieczorem. Bank powiadomił o tym swoich klientów w żartobliwy sposób, zamieszczając screen powiadomień i podpisując go słowami: „I nagle wszyscy czytają powiadomienia ;)”.

Źródło: facebook.com/mBank.Polska
Niedługo później w mediach społecznościowych mBanku pojawiło się nowe zdjęcie główne, przedstawiające odmienione logo. „mBank pozdrawia <3<3<3 w ten dzień, gdy staliśmy się memem…”, „Internecie, dziękujemy, że byłeś dziś z nami, ze swoimi memami!”, „Uczcijmy to zmianą logo!”– napisał w poście bank. Autorem nowego logo jest użytkownik Fakes Forge. Tymczasowy znak składa się z liter wysyłanych w dziwnych powiadomieniach – ęśąćż – umieszczonych na tle znanym ze standardowego logo mBanku.

Źródło: facebook.com/mBank.Polska
Wpadkę mBanku szybko postanowiły wykorzystać także inne marki. Posty na Facebooku opublikowały Allegro oraz Graal, a Pizza Hut wysłało odbiorcom stylizowane powiadomienia push.

Źródło: facebook.com/allegro

Źródło: facebook.com/graalpolska

Źródło: facebook.com/Netomania
(ak)
Zdjęcie główne: facebook.com/mBank.Polska
* Pisownia cytatów oryginalna