Finlandia Polska będzie promowała swoją wódkę rysunkami Andrzeja Mleczki. Importer wyda kalendarz na rok 2005 z ilustracjami rysownika, które zostaną również wykorzystane w kampanii Finlandia Vodka, planowanej na cały przyszły rok. Działania PR prowadzi agencja Liberty Group, która pracuje dla importera od roku. Celem kampanii jest modyfikacja wizerunku i zwiększenie sprzedaży wódki Finlandia. „Do tej pory ta marka była pozycjonowana jako produkt marki premium dla klienta powyżej 40 lat” – wyjaśnia Robert Niczewski, doradca ds. mediów Finlandia Polska i szef agencji Liberty Group. „Firmie zależy, żeby dotrzeć do młodych odbiorców. Uznaliśmy, że poczucie humoru Andrzeja Mleczki w tym nam pomoże. Firma chce się także w ten sposób wyróżnić spośród tych marek alkoholi, które były promowane przez nazwiska związane ze światem mody” – dodaje. Kalendarz, który będzie gotowy za tydzień, zostanie rozesłany do VIP-ów, mediów, partnerów biznesowych Finlandii Polska. W marcu 2005 roku zostanie zorganizowana wystawa „FINtastyczny humor Andrzeja Mleczko” w warszawskiej galerii artysty. Finlandia Polska wyda również album z pracami z wystawy. Następnie planowane są promocje konsumenckie i działania sponsoringowe, ale ich szczegółów firma nie ujawnia.