czwartek, 5 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryNowe kierownictwo Alert Media Communications. Beata Łaszyn prezeską

Nowe kierownictwo Alert Media Communications. Beata Łaszyn prezeską

Od listopada 2024 roku Alert Media Communications ma nowe kierownictwo. Prezeską zarządu agencji została Beata Łaszyn, Krzysztof Tomczyński będzie z kolei pełnił funkcję partnera zarządzającego. Poprzednim prezesem agencji był Adam Łaszyn, który zmarł w październiku 2024 roku.

Ponadto w zespole awansowały Marlena Garucka-Kubajek, która objęła stanowisko Account Directorki, i Katarzyna Toczyska-Czech, która została Account Managerką. Pracę w agencji rozpoczęła z kolei Nadzieja Izwiekowa.

Beata Łaszyn pokieruje pracami agencji oraz będzie nadzorować projekty z obszaru administracji publicznej i samorządowej, projekty strategiczne, kryzysowe i audyty wizerunkowe, a także działania dla kluczowych klientów Alert Media. Z agencją jest związana od 2016 roku. Od początku 2018 roku pełniła funkcję wiceprezeski firmy. Wcześniej z kolei pracowała jako zastępca dyrektora departamentu w Ministerstwie Finansów oraz wicedyrektor Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie, gdzie po za działaniami merytorycznymi nadzorowała komunikację Kontroli Skarbowej.

Krzysztof Tomczyński w roli partnera zarządzającego będzie nadzorować dział Client Service, projekty kryzysowe oraz szkoleniowe. W Alert Media pracuje od 2013 roku, w tym od 2018 roku jako partner i Account Director nadzorujący projekty dla klientów m.in. z branż: retail, FMCG, przemysł i farmacja. Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w Biurze Komunikacji Społecznej Ministerstwa Skarbu Państwa.

Marlena Garucka-Kubajek na stanowisku Account Directora będzie nadzorować współpracę z kluczowymi klientami agencji. W Alert Media pracuje 2014 roku. Do jej zadań należy realizacja projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz CSR dla klientów z takich branż jak: FMCG, logistyka, motoryzacja, retail i NGO. Wcześniej była związana m.in. z Tesco Polska, gdzie przez blisko pięć lat odpowiadała za komunikację otwarć nowych sklepów.

Na stanowisko Account Managera  w październiku 2024 awansowała Katarzyna Toczyska-Czech, z agencją związana od 2018 roku. Do jej zadań należy m.in. za realizacja projektów z branży FMCG i retail.

Od listopada 2024 do zespołu dołączyła z kolei Nadzieja Izwiekowa, która objęła stanowisko Junior Account Executive. Ma doświadczenie w obszarze IT i nowych technologii, healthcare oraz logistyki. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj