niedziela, 16 marca, 2025
Strona głównaAktualnościO trendach i narzędziach

O trendach i narzędziach

28 października odbyła się konferencja “Trendy i narzędzia media relations”, organizowana przez PAP, a skierowana do firm PR. Zostały na niej przedstawione światowe trendy i zjawiska w zakresie rozpowszechniania informacji prasowych, w szczególności za pośrednictwem masowych kanałów informacji. W spotkaniu udział wzięli m.in. prezes agencji First Public Relations Piotr Czarnowski, rzecznik Telekomunikacji Polskiej S.A. Barbara Górska, Remigiusz Zarzycki z Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, dziennikarz motoryzacyjny Piotr Frankowski, wiceprezes Związku Firm Public Relations Mariusz Pleban. Uczestnicy spotkania wspólnie zastanawiali się, czy informacje z firm to informacje czy reklama, gdzie przebiega granica pomiędzy informacją dziennikarską, informacją „pr-owską” a przekazem reklamowym, czy agencja informacyjna może, czy powinna być pośrednikiem pomiędzy PR-em a dziennikarzami.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj