sobota, 15 marca, 2025

OnePlus zmienia agencję PR

OnePlus – globalna marka urządzeń mobilnych – w marcu 2025 roku rozpoczęła współpracę z Ro. Agencja odpowiada za zarządzanie strategią komunikacji na polskim rynku i jej realizację, uwzględniając DNA marki i jej filozofię „Never Settle”.

W ramach współpracy Ro prowadzi strategiczne działania PR, które mają na celu wzmocnienie wizerunku marki OnePlus „jako eksploratora i kontestatora, stawiającego na odważną i nieszablonową komunikację”.

Jak komentuje Magda Mikulska, partner agencji Ro, „OnePlus to marka, która zmienia zasady gry na rynku technologii mobilnych”, a jej wartości i filozofia »Never Settle« są zbieżne z podejściem agencji do komunikacji. „Wspólnie chcemy realizować skuteczne, nowoczesne i niestandardowe strategie PR, które »wstrząsną« rynkiem smartfonów i urządzeń mobilnych w Polsce” – dodaje.

Agencja jeszcze na przełomie 2024 i 2025 roku była odpowiedzialna za wsparcie komunikacyjne wprowadzenia na polski rynek flagowych urządzeń OnePlus 13 i OnePlus 13R. Wówczas Ro zaplanowało i przeprowadziło kampanię, której kluczowy element stanowiła niestandardowa przesyłka kreatywna – smartfony zostały zatopione w gipsowych formach.

Za obsługę OnePlus po stronie Ro odpowiedziają Miłosz Ciekalski, Senior Communication Specialist, Agnieszka Wrońska, Senior Strategist, oraz Magdalena Mikulska, partner.

Umowę podpisano na rok. Strony nie podają więcej szczegółów na temat kontraktu.

Wcześniej dla marki OnePlus pracowało 24/7Communication. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj