środa, 16 października, 2024
Strona głównaAktualności„Opowieść podręcznej” zainspirowała MOMU

„Opowieść podręcznej” zainspirowała MOMU

Warszawska marka odzieżowa MOMU dołączyła do Showmax Polska w ramach kampanii społecznej inspirowanej serialem „Opowieść podręcznej”. Koszulki z frazą „nolite te bastardes carborundorum” (cytat ze wspomnianej produkcji, oznaczający dosłownie „nie dajcie się zgnębić draniom”) zostały wyprodukowane w liczbie 50 sztuk, a zysk z ich sprzedaży trafi na konto Centrum Praw Kobiet, którego celem jest działanie na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn w życiu publicznym i rodzinie.


Źródło: instagram.com/momu_____warsaw

Showmax Polska wraz z Centrum Praw Kobiet współpracował też w ostatnich tygodniach z inną polską marką, Showroom. Na jej stronie opublikowano zdjęcia „kolekcji” inspirowanej ubiorem bohaterek serialu „Opowieść podręcznej” – czerwonymi habitami i białymi czepkami. Stylizacje przygotowane na różne okazje były identyczne.

Produkty MOMU zainspirowane historią stworzoną przez Margaret Antwood zostały już wyprzedane. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj