sobota, 15 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaOstatni moment na głosowanie w konkursie AD WO/MAN Roku 2024

Ostatni moment na głosowanie w konkursie AD WO/MAN Roku 2024

Tylko do 7 marcia 2025 roku można oddać głos w XIII odsłonie konkursu AD WO/MAN Roku 2024. W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych głosują na kandydatów z pięciu list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne, Agencje PR oraz Young.

Tytuł AD WO/MAN Roku jest przyznawany za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, a także promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR. Ponadstuosobowe grono ekspertów wskazało kandydatów do nominacji w każdej z pięciu kategorii. To właśnie spośród tych wskazań redakcja magazynu „Press”, organizatora konkursu, wyłoniła nominowanych.

Firmy uprawnione do głosowania mogą oddać głos, wypełniając formularz znajdujący się na stronie: adwoman.press.pl/glosowanie.

Do grona nominowanych należą:

Kategoria Agencje PR:

  • Tomasz Alberski – Managing Partner K+Group
  • Dorota Bieniek – prezeska LoveBrands Group
  • Zofia Bugajna-Kasdepke – prezeska SEC Newgate CEE
  • Paweł Trochimiuk – prezes The Partners
  • Katarzyna Życińska – CEO 38Content Communication

Kategoria Agencje reklamowe:

  • Wojciech Borowski – Group CEO McCann Poland
  • Dawid Kaźmierczak – Founder & CCO Polot
  • Małgorzata Majcher – Chief Strategy & Innovation Officer DDB Warszawa
  • Lena Stryjewska – Managing Director 2012 Agency
  • Maciej Twardowski – Chief Creative Officer Ogilvy Poland

Kategoria Agencje mediowe:

  • Magda Kolenkiewicz – dyrektorka generalna Starcom
  • Joanna Okła – CEO EssenceMediacom
  • Michał Strzałkowski – Business Development Director Mediahub
  • Beata Szcześniak – General Manager Spark Foundry
  • Kamil Wiszowaty – CEO Group One Media

Kategoria Studia produkcyjne:

  • Tomasz Dławichowski – partner zarządzający Timecode Film Production
  • Magdalena Garska – CEO Xantus TV
  • Justyna Górniak – CEO Papaya Films
  • Konrad Mikołajczyk – Head of Production/Vice CEO Film Produkcja
  • Sławomir Richert – dyrektor zarządzający, Creative Producent, partner Warsaw Production Team

Kategoria Young:

  • Patrycja Czapelska – Operations Manager DRUM
  • Szymon Dziewięcki – Project Manager SEC Newgate CEE
  • Aleksandra Karkosa – Producer & Production Manager F25 Production House
  • Filip Kniej – Creative Director / Co-founder Cukier
  • Wiktoria Wójcik – Co-founder / CMO inStreamly

Podczas tegorocznej edycji konkursu po raz szósty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Jedna z nominowanych osób otrzyma także tytuł Dyrektor/ka Komunikacji Roku 2024.

Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na Adwoman.press.pl.

Laureaci zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 1 kwietnia 2025 w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

Mecenas: TVN Media
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Pozostali patroni medialni: Marketer+

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj