Tylko do 7 marcia 2025 roku można oddać głos w XIII odsłonie konkursu AD WO/MAN Roku 2024. W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych głosują na kandydatów z pięciu list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne, Agencje PR oraz Young.
Tytuł AD WO/MAN Roku jest przyznawany za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, a także promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR. Ponadstuosobowe grono ekspertów wskazało kandydatów do nominacji w każdej z pięciu kategorii. To właśnie spośród tych wskazań redakcja magazynu „Press”, organizatora konkursu, wyłoniła nominowanych.
Firmy uprawnione do głosowania mogą oddać głos, wypełniając formularz znajdujący się na stronie: adwoman.press.pl/glosowanie.
Do grona nominowanych należą:
Kategoria Agencje PR:
- Tomasz Alberski – Managing Partner K+Group
- Dorota Bieniek – prezeska LoveBrands Group
- Zofia Bugajna-Kasdepke – prezeska SEC Newgate CEE
- Paweł Trochimiuk – prezes The Partners
- Katarzyna Życińska – CEO 38Content Communication
Kategoria Agencje reklamowe:
- Wojciech Borowski – Group CEO McCann Poland
- Dawid Kaźmierczak – Founder & CCO Polot
- Małgorzata Majcher – Chief Strategy & Innovation Officer DDB Warszawa
- Lena Stryjewska – Managing Director 2012 Agency
- Maciej Twardowski – Chief Creative Officer Ogilvy Poland
Kategoria Agencje mediowe:
- Magda Kolenkiewicz – dyrektorka generalna Starcom
- Joanna Okła – CEO EssenceMediacom
- Michał Strzałkowski – Business Development Director Mediahub
- Beata Szcześniak – General Manager Spark Foundry
- Kamil Wiszowaty – CEO Group One Media
Kategoria Studia produkcyjne:
- Tomasz Dławichowski – partner zarządzający Timecode Film Production
- Magdalena Garska – CEO Xantus TV
- Justyna Górniak – CEO Papaya Films
- Konrad Mikołajczyk – Head of Production/Vice CEO Film Produkcja
- Sławomir Richert – dyrektor zarządzający, Creative Producent, partner Warsaw Production Team
Kategoria Young:
- Patrycja Czapelska – Operations Manager DRUM
- Szymon Dziewięcki – Project Manager SEC Newgate CEE
- Aleksandra Karkosa – Producer & Production Manager F25 Production House
- Filip Kniej – Creative Director / Co-founder Cukier
- Wiktoria Wójcik – Co-founder / CMO inStreamly
Podczas tegorocznej edycji konkursu po raz szósty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Jedna z nominowanych osób otrzyma także tytuł Dyrektor/ka Komunikacji Roku 2024.
Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na Adwoman.press.pl.
Laureaci zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 1 kwietnia 2025 w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.
Mecenas: TVN Media
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Pozostali patroni medialni: Marketer+