W marcu 2025 roku Płodni poinformowali o nawiązaniu współpracy z H&M Group. Agencja będzie realizować działania wspierające budowanie marki pracodawcy w nowej lokalizacji oraz odpowiadać za rekrutację.
Płodni zajmują się budowaniem marki pracodawcy jednego z nowych centrów dystrybucyjnych należących do H&M Group, zlokalizowanego w Robakowie pod Poznaniem. Agencja odpowiadała za wypracowanie idei kreatywnej i key visuala, realizację sesji fotograficznej i produkcję spotów wideo, a także zaplanowanie kampanii, której pierwszy etap obecnie koordynuje.
Ideą oraz hasłem przewodnim kampanii jest stwierdzenie „To się liczy!”, które ma podkreślać, ze praca w centrum dystrybucyjnym H&M Group w Robakowie jest, według firmy, „czymś więcej niż tylko pracą i to w wielu różnych aspektach”. Działania w ramach kampanii skupiają się na digital marketingu i public relations.
Strony nie ujawniają więcej szczegółów na temat zawartej współpracy. (ao)