sobota, 15 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościRankomat.pl z nową platformą komunikacyjną. Łączy cyfrowe narzędzia z eksperckim doradztwem

Rankomat.pl z nową platformą komunikacyjną. Łączy cyfrowe narzędzia z eksperckim doradztwem

W marcu 2025 roku porównywarka ubezpieczeń Rankomat.pl powiadomiła o powstaniu nowej platformy komunikacyjnej realizowanej pod hasłem „Z małą pomocą Rankomatu”, a tym samym starcie kampanii, która ma na celu zbudowanie zaufania wobec marki wśród odbiorców oraz przełamanie barier związanych z samodzielnym wyborem ubezpieczeń online.

Rankomat.pl oferuje produkty ubezpieczeniowe oraz wsparcie agentów i zakup optymalnie dobranej polisy. Firma postanowiła ruszyć z nową strategią komunikacji, która ma za zadanie pokazać, że cyfrowe narzędzia mogą iść w parze z eksperckim doradztwem, a także stanowić odpowiedź na kluczowe wyzwania rynku ubezpieczeń.

„W wielu codziennych sytuacjach pragniemy mieć kontrolę nad własnymi decyzjami, chcemy mieć sprawczość. Z naszych badań wynika, że klienci cenią sobie możliwość podejmowania własnych decyzji, ale często potrzebują potwierdzenia, że ich wybór jest najlepszy. I tutaj pojawia się Rankomat – cichy partner, który wspiera użytkowników w tym procesie. Dzięki nam klienci czują się jak eksperci, mają poczucie kontroli, a dodatkowo zawsze mogą liczyć na pomoc certyfikowanych agentów ubezpieczeniowych” – mówi Łukasz Wyrzykowski, CMO Rankomat.pl.

Kampania jest promowana w telewizji za pomocą 15- i 30-sekundowych spotów, a także w internecie przez materiały wideo, w tym krótkie i długie formy, kreacje performance oraz stronę www. Działania obejmują też media społecznościowe. Za stworzenie filmów odpowiada dom produkcyjny Film Reaktor.

Źródło: youtube.com/rankomat

Rankomat.pl wraz z powstaniem nowej platformy wprowadził także jingiel, który będzie towarzyszył działaniom komunikacyjnym marki. Twórcą dźwięku jest artysta Stanisław Bukowski.

Za opracowanie i wprowadzenie platformy odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Kampania ta stanowi początek współpracy agencji z firmą. Za strategię mediową oraz pozostałe działania komunikacyjne marki odpowiada wybrana w wyniku przetargu agencja mediowa Spark Foundry. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj