.

 

SABRE Awards 2018 rozdane. Wśród wyróżnionych polskie agencje

dodano: 
25.05.2018
komentarzy: 
0

Konkurs SABRE Awards, organizowany przez The Holmes Report, został rozstrzygnięty w regionie EMEA. Na gali, która odbyła się 23 maja 2018 roku w Amsterdamie, ogłoszono listę kilkudziesięciu zwycięskich projektów zgłoszonych przez specjalistów od public relations. Wśród wyróżnionych znalazły się też polskie agencje.

Złotą statuetkę SABRE Award w kategorii Technology: Hardware otrzymała warszawska firma d*fusion communication za kampanię Surface AntyLuwr tworzoną dla Microsoft Poland. Ten sam projekt otrzymał też wyróżnienie („Certificate of Excellence”) w kategorii Best Use of Ilustrations+Photography w konkursie In2 SABRE Awards, w którym nagradzane są najlepsze innowacje i insighty. Celem kampanii było ukazanie twórczych możliwości drzemiących w komputerze Surface Pro i zachęcenie internautów do „poprawiania” klasycznych dzieł sztuki i nadawania im nowoczesnego wyglądu. To wszystko odbywało się w ramach cyfrowego muzeum malarskiego przypominającego francuski Luwr widziany w krzywym zwierciadle.

Agencja d*fusion communication wygrała jeszcze w kategorii Best Influencer Programs+Endorsements (Paid) konkursu In2 SABRE Awards – jury doceniło projekt #dotknijemocji stworzony dla Canon Poland. Był on też nominowany do złotej statuetki SABRE Award w kategorii Baltic. Celem kampanii była promocja rozwiązań związanych z drukarkami marki Canon i podkreślenie sentymentalnej wartości, jaką mają drukowane zdjęcia, które są nośnikami wspomnień i emocji.

Z Amsterdamu swoją statuetkę przywiozła też agencja FleishmanHillard Warsaw. Jury konkursu In2 SABRE Awards wyróżniło w kategorii PR Agency Citizenship projekt „Nadzieja na mundial”, który miał na celu pomaganie dzieciom z domów dziecka i domów opieki oraz zorganizowanie Mistrzostw Świata Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Warszawska firma realizowała projekt pro bono.

W konkursie SABRE Awards nominowane były też inne kampanie stworzone w Polsce – „Mamo, pić!” autorstwa Hill+Knowlton Poland dla Coca-Cola Poland, „#podajdalej” agencji Walk PR dla Traficara, „Jestem firmą” Idea Banku oraz „Soki i musy – witaminy w SMART formie” wykonane przez FleishmanHillard Warsaw dla Krajowej Uniii Producentów Soków.

Czytaj też: „Mamo, pić!” – kampania dla Kropli Beskidu

Traficar. Historia o tym, jak mieć auto, nie mając auta

Pełna lista zwycięskich projektów w konkursie SABRE Awards dostępna jest na stronie. W przypadku wyróżnień w In2 SABRE Awards – informacje można znaleźć tutaj. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin