niedziela, 6 października, 2024
Strona głównaAktualnościSnapchat prowadzi testy nowego formatu reklam, których nie będzie można pominąć

Snapchat prowadzi testy nowego formatu reklam, których nie będzie można pominąć

Snapchat prowadzi testy nowego formatu reklamowego w swojej aplikacji w Stanach Zjednoczonych – informuje press.pl. Użytkownicy wyświetlający spoty zamieszczane w sekcji Shows będą zmuszani do oglądania sześciosekundowych filmów.

Jak czytamy, testowane reklamy, w odróżnieniu od tych istniejących już w aplikacji, wyświetlane są w formie pełnoekranowej i nie można ich pominąć. Gdy kliknie się na dany spot, pojawia się jedynie pasek informujący o pozostałej długości filmu. Wprowadzona zmiana nie wpłynie na materiały publikowane przez zwykłych użytkowników – pisze źródło. Pierwsze takie reklamy poświęcone są premierom kinowym oraz gadżetom technologicznym.

Czytaj też: Snap Inc. i jego wyniki kwartalne

Informacje o nowym formacie reklamowym pojawiły się w kwietniu 2018 roku. Dotychczas wszystkie reklamy w aplikacji można było pominąć od razu po ich rozpoczęciu. Jak zauważa portal, według największych reklamodawców użytkownicy robili to średnio już po około sekundzie trwania spotu. (jg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj