Bukmacher STS wprowadził w listopadzie odświeżoną identyfikację wizualną i rozpoczął komunikację współpracy z ambasadorem marki, piłkarzem Peterem Schmeichelem. Marka zmieniła nie tylko logotyp, lecz także wygląd strony internetowej, aplikacji mobilnej, lokali na terenie Polski oraz samych kreacji reklamowych.
Poprzednie logo STS
„Motywem przewodnim było uproszczenie i nadanie większego rozmachu tożsamości wizualnej STS. W tym duchu zmianie uległ znak graficzny, gama kolorystyczna czy typografia marki. W efekcie marka stała się bardziej nowoczesna i jeszcze bardziej pewna siebie” – tłumaczy w komunikacie Arkadiusz Łoś z agencji Dragon Rouge, z którą STS opracował nową identyfikację wizualną.
Współpraca ze wspomnianym ambasadorem jest elementem jesiennej kampanii „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”, której motywem przewodnim jest sprawczość graczy. Peter Schmeichel jest ambasadorem marki na wszystkich rynkach, gdzie ta funkcjonuje. Komunikacja z jego udziałem będzie widoczna w telewizji oraz platformach rozrywkowych i digitalowych. (mp)